Gjest Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 kjæresten og jeg har prøvd å bli gravide en liten stund nå. jeg har det siste året hatt sykluser på 28 dager, og aldri en dag over... men denne pp'n har alt vært annerledes, jeg fikk fra 4-5 dager etter el masse stikninger i eggstokkene og det kjentes ut som om mensen skulle komme hvert øyeblikk... har til tider vært vondt/ubehagelig... så da håpet jeg jo at jeg skulle være gravid, så tok en test 11 dpo, men den var negativ... i dag tok jeg enda en test (ikm i dag) og den var også blendahvit... men ingen tegn til TR.. Så hvis jeg altså ikke er gravid, hva kan disse smertene være? har som sagt aldri opplevd det før... Litt frustrerende dette ;-P
nurkisimaven Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Samme her..bare en suppe hele greia...2 ikm....såh....
Gjest Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 usj kjedelig altså! irriterende å ha vondt for "ingenting" også..
Lykkeligmamma:) Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Opplevde samme stikninger, smerter som deg. Å jeg trodde mensen hadde kommet hver gang jeg skulle på toalettet. Har alltid spottet en dag før mens, men lørdag kom ingeitng mens smertene fortsatte. Har alltid 28 dagers syklus, og veldig mensensmerter uken før. Merket veldig stikninger hele denne uken som var, og at jeg nesten føltes støl i magen men ingen mens kom. Så idag 2 dager over ikm tok jeg test, og den var positiv Bare smør deg med tålmodighet et par dager til, og test på ny:) Lykke til
Gjest Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 oj, så spennende! da er det kanskje håp for meg og ;-) Tusen takk for svar og gratulerer så mye med spiren emmy84 =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå