Gå til innhold

Skreddersydd brudekjole selges til høystbydende.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger brudekjolen min siden jeg nå er skllt fra mannen jeg giftet med når jeg bar denne kjolen.

Den er spesialsydd til mine mål den gangen.

jeg er 163 cm høy og veide ca 65 kg.

Det er snøreliv på kjolen og den passer meg faktisk forstatt enda jeg nå veier 10 kg mer... :(

Når jeg legger ut denne tråden er fortsatt annonsen til vurdering, men jeg fikk finnkoden på mail:

Finnkode:20963575

dere som er utolvmodige kan sende meg en mail på "[email protected]" så skal jeg sende de bildene jeg har :)

Håper en ny lykkelig brud kan bære kjolen "min" :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener absolutt ikke å være frekk nå altså, men jeg tror du burde legge deg endel lavere i pris om du virkelig vil bli kvitt den.

En så gammel kjole kan du ikke ta mer enn halvpris for, vet ikke om du burde ta det engang.

Nå kan man jo få flunkende nye og vakre skreddersydde kjoler fra kina til under tusenlappen.

Skrevet

La bare ut en pris jeg, sa jo at den går til høystbydende ;)

Om noen prøver å prute så er jo det greitt, men da kan jeg jo ikke legge meg så lavt jeg KAN gå...

Som sagt så kostet denne en del den gangen den ble sydd, og sløret alene kostet faktisk nesten 1500,-

HI

Skrevet

Kanskje jeg bare skal la vær å legge inn noen pris????

HI

Skrevet

Så fin du var i kjolen din - dvs, siden du ikke synes på bildet, så fin kjole! den passer dessverre ikke meg, siden jeg er såpass mye høyere enn deg - men jeg håper du får solgt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...