MammaTherese84 Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Jeg er 11 uker på onsdag For tiden er jeg fullstendig utslitt, kroppen føles som gummi og jeg er fullstendig tom for enerig. Vil bare sove..... Hodeverk og kronisk kvalme m/oppkast av og til. Jeg er 30% sykemeldt...men akkurat nå føles ikke det nok ut. Kom meg ikke på jobb i dag... Misforstå meg rett, jeg elsker graviditetssymptomene mine, forrige helg trodde jeg nemlig at jeg mistet...men alt var heldigvis bare bra med nurket ))) Men er det noen i samme situasjon, eller som har vært i samme situajson? Gikk det over, eller hva gjorde dere?
Sussapia Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Jeg er åtte uker i morra og ja jeg kjenner meg igjen , men det er nok pga 2 - 3 timer søvn om natta og med magesmerter hele døgnet .. Så , men ja , jeg kjenner meg igjen .. Jeg er desverre 100 % sykmeldt , pga magesmertene og lite søvn ..
MammaTherese84 Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2010 Huff, høres absolutt ikke godt ut!! Jeg var 100% sykemeldt i tre uker....av samme grunn som deg+ det "vanlige", altså kvalme og oppkast.
Sussapia Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Ysj da .. Blir vel mer sykmeldt du nå ? Jeg kommer til å være sykmeldt en stund .. Jeg jobber i butikk og det er ikke så gunstig å sitte å kassa med magesmerter .. Det blir bare sånn av og på sykemelding .. Det taper både arbeidsgiver og jeg på , jeg blir jo tappet for krefter hver gang jeg reiser på jobb.. Så jeg forblir heller sykmeldt litt til.. Det er ikke noe ålreit å være sykmeldt ,men det er bedre enn å være på jobb i to timer og merke at det holder. .
GuttemammaTilTo Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 jeg har også hatt det som deg omtrent frem til nå, 10 uker i morgen og kjenner at energien kommer sakte men sikkert tilbake og kvalmen har stort sett gitt seg. fremdeles en del svimmel og blir fort trøtt om jeg holder på med mye aktivitet. har en 1 1/2 år gammel gutt som krever sitt også, i tillegg søker jeg etter jobb så jeg trenger all energi jeg kan få! jeg har ikke gjort noe anderledes enn å slappe mer av, legge meg tidligere i seng og ta hensyn til kroppen. da har det stort sett gått fint
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 Utslitt ja...det er bare forbokstaven, hehe. Jeg har vært 100% sykmeldt siden tidlig uke 8, er nå 12 uker, flytter over på 2 tri på onsdag, og er fortsatt like jævlig i formen, unnskyld språket, men er eneste måten å forklare det på Jeg er like kvalm, om ikke værre nå, som da jeg ble sykmeldt, kaster opp hele tiden, og gått ned 7 kg..(er ikke så mye å ta av fra før, så kjenner det godt på kroppen) Er så sliten nå at jeg svimer av hver gang jeg har kasta opp. Skal til legen på onsdag, gleeeder meg til å få litt hjelp! Var snakk om at jeg skulle videre til fredrikstad for å få intravenøs næring. Det hadde hjulpet litt på kroppen i alle fall.
tiril Skrevet 15. februar 2010 #7 Skrevet 15. februar 2010 Jaaaaa. Og jeg er så skuffa! med storebror jobba jeg ræva av meg på intensivavdelingen og ble ikke sykemeldt før i 7 måned, og da bare 25%, pluss litt tilrettelegging. Nå har jeg leder/ sitte foran pc- stilling og er skitdårlig. Kvalm, kaster opp til alle døgnets tider og helt utafor kroppen min, migrene, blodtrykksfall og hjertebank. at det skulle være så forskjellig! har gått ned 4 kg på 2 uker. skal til legen imorgen... uff, stakkars oss... god bedring til alle dere. klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå