Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Jeg personlig liker ikke det. Men smaken er som baken.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Nydelig. Gutten min skal hete Odd-Bob Marelius. Søstrene heter Anna Savannah og Michelle Mariell.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Hehehe, det var mine eksempler du brukte, HI, men jeg kan gi deg et bedre enn det hvis du vil ?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 liker ikke Istina så godt! Istidia 3 hadde vært mye finere
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #7 Skrevet 15. februar 2010 Herregud så patetisk dum du er. Glad jeg ikke omgås slike lavintelligente mennesker i livet mitt. So what hvis hun syns dette var fine navn?! Hva i all verden feiler deg? Hva heter ditt/dine barn da? Du er nok ikke tøff nok til å legge ut dem i tilfelle kritikk tenker jeg! Håpløse fjortis menneske. Gå hjem å lek med barbiedukkene dine i stedet for å henge her.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #8 Skrevet 15. februar 2010 Istina eller Istine; Istidia er uansett finere. Regntidia også! nyydelig!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #9 Skrevet 15. februar 2010 Er du sikker på at det var seriøst ment? Jeg har vanskelig for å tro det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå