Gå til innhold

Dette er tydligvis dagen for og bekymre seg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk satt inn spiral (hormon) i Juli. Den fungerer jo egentlig helt utmerket, MEN på lørdag hadde jeg og mannen min en hyrdestund, i hvertfall til han sa AU, for tråden på spiralen stakk ham! Det har han ikke kjent før, så konklusjonen må jo være at den er litt "ute av kurs" i går når jeg vasket meg, fant jeg en bit av tråden.

Jeg har hatt mensmurringer, men venter jo mensen så har ikke tenkt noe videre over det. Nå er jeg kvalm og i guffen form, og frykter selvsagt at jeg er gravid.

Kommer meg ikke ut for og kjøpe en test, men skal til gyn i morgen, så da finner jeg vel evt ut av det....

99% av meg tror ikke jeg er gravid. Vi har to barn, og skal ikke ha flere, helsa mi tåler ikke et svangerskap til mtp bekken.

Dette er rett og slett en blæ-dag....

Men det går nok over:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Huff, det er kjipt å ha det sånn.

Hadde en sånn en for en stund siden, mensen kom ikke når den skulle og jeg var livredd jeg var gravid. Vi hadde jo brukt kondom hele tiden, men jeg begynte jo å tenke på hull i kondomen og det ene og det andre... Var ikke gravid da, mensen var bare litt sen=)

At han kjente spiralen kan ha noe med hvor i syklusen du er også, så det er ikke sikkert den er på "ville veier". Og er den på ville veier trenger du ikke være gravid uansett=)

Lykke til i morgen da, håper du ikke er gravid, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...