Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Eller kan jeg ringe og ordne time selv?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Der hvor jeg jobber, så må man ha henvisning fra fastelge (jeg jobber hos fastlege). Og for å få den henvisningen må man ha time, om legen ikke allerede vet hvorfor man ønsker at en gyn. skal gjøre det fremfor legen selv.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Her trenger vi ikke det, jeg kan bare ringe gynekologen og få time til det jeg måtte ønske (prevensjonsveiledning, celleprøve osv). Ringte bare gynekologen da jeg var gravid også jeg og fikk komme inn til en ekstra UL uten å ha henvisning og uten å betale noe for timen :) Ville ringt gynekologen og spurt jeg, værste som kan skje er at du får beskjed om å ringe fastlegen din, men kanskje du slipper det styret.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Jge har "egen" gynekolog som jeg kan komme til når jet vil -trenger ikke time hos fastlegen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå