Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Jeg aner ikke hvorfor men hver gang jeg leser eller hører mini så tenker jeg gutt. Jeg klarer ikke å si mini til jenta mi men ser mange innlegg hvor det står mini og det er jente. Sier dere mini til jenta deres? Kanskje jeg forbinder mini med gutt pga mini, fotballspilleren. hehe
*Lissi* Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Sier mini om gutten min:-) Og vesla om jenta mi.
GuttemammaX3 Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Har bare gutt, og kaller ham ofte mini:)
Ioren Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Har bare gutt, og han kaller jeg mini. Kaller aldri venninners barn eller nieser mini, de blir "litja" :-)
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Nei, kun om "mini". He he, altså lillegutt. Om jenta mi bruker jeg utrykk som: Eldste, storesøster, snuppa, jenta mi osv.
Gjest Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 Guttene kan være mini (eller poden, småen, minsten), jenta er vesla, snuppa, prinsessa eller lignende, men ikke mini. Jeg tenker også gutt når jeg hører mini.
melkekua™ Skrevet 15. februar 2010 #7 Skrevet 15. februar 2010 Bruker ikke ordet mini jeg hehe....her går det i gutten min eller jenta mi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå