Zitro Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Skal arrangere mini-2-års party for min enooooooooormt kresne datter. Hu liker ikke pølser, pizza o.l. saker som barn flest spiser....liker egentlig bare kokt pasta med ketshup :-) men føler det er litt snaut å serverer i bursdag med 6 stk 2åringer. Hva hadde dere laget? Spiser 2-åringer flest pølser og pizza?
It's all about me Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Mine spiser pølser, men ikke pizza eller pasta med ketshup. Pannekaker og vafler derimot....
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 kokt laks/ørret og kokte poteter Lammestek Reinsdyrstek Fiskekaker (aller helst grillet over bål) Andebryst Kjøttkaker Hun spiser pølser og pasta (men er ikke så glad i kjøttsaus.) Pizza liker hun bare hvis den er helt enkel, helst frossenpizza.
lille sprelle Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 pølser hadde jeg valgt tror jeg! mange barn som ikke liker "blandet" mat - dvs. f.eks. pizza. Snuppa vår spiser imidlertid det meste - pizza, pølser, ulike supper, fisk, kjøkkkaker, taco osv . Det eneste hun er lite lite glad i er salat....hehe
Gjest Sauen og ungene Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Kokte minigulrøtter, hehe... Eeeelsker det! Ellers er hun litt av en veggis, og det eneste hun spiser av kjøtt er vel pølse, steik, fisk og kjøttdeig... Du kan jo gjerne servere spagetti med kjøttsaus, da? Så kan jenta di slippe kjøttsausen, hehe...
melkekua™ Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 Barnetapas (har det hver fredag i bhg). Hjemme elsker han Dolmio/pasta.
Raych Skrevet 15. februar 2010 #7 Skrevet 15. februar 2010 Jenta vår elsker taco:) Det har alltid vært en stor favoritt. Pizzasnurrer er også veldig godt. Hun er ikke noe glad i pølser. Pizza er også en favoritt.
Zitro Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 15. februar 2010 begynner å ane at det vil bli en god blanding av pølser, pizza/pizzasnurrer på bursdagen her nå... av kaker så satser jeg på muffins, gele og marsipankake! Eller er jeg helt lost når jeg dropper sjokoladekake? Synes det i tillegg blir litt i overkant likosm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå