Gå til innhold

Forlovelse:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære fyller 30 år 2 påskedag,da har vi vært sammen i litt over 4 år,har også ei vakker jente på 2 år sammen + at vi bygger hus:) Når er tiden inne for forlovelse? Tror dere at det at ei jente frir på 30 årsdagen hans er fint??:) Hilsen en litt usikker jente:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere snakket om å gifte dere en gang i fremtiden? Hva er hans standpunkt til ekteskap? Dette bør være klarert før du frir. Kjipt å få et tja eller i verstefall nei, pga frykt for å binde seg eller lignende.

hvis dette er avklart, er det veldig romanstisk og måtte være den beste 30 årsgaven man kan få:)

Skrevet

Tusen takk for svar:) Ja,vi har snakket om det mange ganger,han bare smiler, ler og sier "en gang jenta mi,en gang" :) Men,her for noen uker siden sa han "snart jenta mi,snart":) vet ikke hvordan jeg skal tolke disse ordene,han sier han er redd for å fri selv,synes på en måte det er litt flaut,hehe,raring:) Så jeg føler kanskje han vil at jeg skal gjøre det da:)

Skrevet

"Når er tiden inne for forlovelse?"

For deres del var den vel inne for sånn omtrent 3 år siden...

Skrevet

Før man fikk barn mener du?? Ja,er kanskje sant det,men forholdene med helse og div var ikke av de beste,og en vil jo være frisk og rask når man gifter seg:) Skal være en fin dag,som man skal tenke tilbake på som ett fantastisk minne:) HI

Skrevet

pøh, hvor gammeldags går det an å bli?

Skrevet

Pøh! Har ikke noe med gammeldags å gjøre,hvis du bare skal slenge ufyselige kommentarer kan du pelle deg inn på kranglesiden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...