3barns-mamma <3 Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Tok to cb+ fredagen, begge ble svakt positivt. Så på lørdagen måtte jeg bare ta en test til for å sjekke en siste gang, og denne gangen tok jeg en rfsu test, men denne ble negativ???? Denne skal jo være kjempe følsom også, så visst cb+ ble positiv, skulle ikke denne hvertfall blitt det da?? Hadde el den 1-3 feb. Tror jeg skal ha TR i dag, men ingen ting enda
kei80 Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Du er nok garantert gravid!man må jo ha hcg i urinen for utslag på test,men det er sikkert veldig lavt hos deg ennå,og det er gnaske naturlig siden du har testet får ikm.Hcg dobbler seg etter hver 3 dag,mener jeg å huske.Så vent noen få dager og ta en igjen du ) Masse lykke til!
3barns-mamma <3 Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2010 tok en ny test i går, en cb+ denne ble negativ. Jeg har ikke fått tr enda, men har hatt en bitteliten blødning. Pleier jo aldri være sånn får jeg tr, så får jeg den liksom... og jeg har sjekket tappen også, og den er helt lukket..... blir helt sprø av dette her
kei80 Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Hm...merkelige greier! Skjønner at du blir tullete av det! Blir spenndene for deg å se om det blir noe tr på deg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå