Gå til innhold

Juhu.... jeg skal vist gifte meg :S

Anbefalte innlegg

Jada er strålende fornøyd med at han fridde, og er kjempeglad, men nå begynner panikken her... hehe

HVor i Begen finnes det brudesalonger som LEIER ut kjoler?

Jeg har kke råd til å kjøpe en og jeg har litt ukurrante mål, litt bred rygg og skuldre bl.a. så jeg tør simpelthen ikke kjøpe kjole uprøvd... Regner med jeg uansett må få en kjole tilpasset meg :(

Jeg er ganske lav, men tettbygd, og alle modellene er jo stikk motsatt, så er vanskelig å se for seg hvordan jeg blir seende ut i en kjole...

Og ikke minst: Hva må jeg regne med at det koster å leie?

Vi håper på å få det til til sommeren, så jeg har vel ikke akkuratt tid til å være kresen heller... vi har vel egentlig ganske dårlig tid?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141438845-juhu-jeg-skal-vist-gifte-meg-s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://jkdress.com/

Her finner du flotte brudekjoler som blir skreddersydd til deg etter målene du oppgir :-)

Og dekorasjonene kan være så enkle som hvite silkebånd flott lagt på bordene, og dere kan gjøre noe med det rundt vinduer og i taket også.

Ellers så kan dere sette stemningen med mange levende lys og blomster.

Enkelt å greit :-)

Og som en liten prikk over i'en så hadde det jo vært flott om dere fikk leid slottet som er i Paradis, men det er vel heller en long shot :-))

Gratulere så mye, og lykke til med forberedelsene ! :-))

Hehe Slott ja lol

Nei tror ikke det. Kommer nok til å bli ganske enkelt dette her ;)

Dårlig råd, dårlig tid og liten slekt på begge sider.

Jeg vet det går an å bestille, men jeg prøver å gå ned noen kg før bryllupet OG vi prøver å bli gravide oppi dette her, så jeg er usikker på om jeg har samme mål nå som til sommeren... :S

Er ikke det ganske stor risiko å ta?

Føler meg liksom mer komfortabel med å være i en butikk her jeg bor, kunne prøve flere kjoler, se hvordan de ser ut på og få råd og tips ang fasong og modell som passer netopp meg....

Er jeg rar som tenker sånn?

Er kanskje tryggest å gjøre det på din måte så lenge du prøver å bli gravid ja ;-)

Jeg hadde tenkt å bestille derfra, men vi fant ut av at om vi giftet oss til sommern som kommer nå så kom vi ikke til å få sjans til å reise på bryllupsreise siden jeg var gravid da. I tillegg hadde vi bestillt en 2 uker lang ferie til Egypt til forrige sommer, så plutselig satte vi datoen til en uke før reisedatoen :-)

Så ble veldig enkelt for vår del også.Mange som ble skuffa, men større selskap og mer gjester betyr ikke at vi blir mer glad i hverandre heller. Akkurat som lite selskap og lite gjester ikke betyr at vi er noe mindre glad i hverandre :-)

Nei det gjør det jo ikke :)

Vi har ikke så mange å be rett og slett. Han er enebarn, vi er nesten 40, så tanter og onkler har i stor grad falt fra, og av venner er det liksom noen få nære som er aktuelle...

Tipper vi blir kanskje max 20 mennesker.

De store utgiftene er da bl.a. kjole, og da prøver jeg jo å få det så billig som mulig..., men jeg har jo ikke råd til å kjøpe feil heller... lol det kan jo bli like dyrt.

har ringt litt rundt i dag, men finner ikke noen som leier ut lenger - har alle så god råd at de kjøper egen kjole altså????

jaja, håper bare jeg finner noe på salg eller noe sånnt :) Må bare prøve å ikke være altfor kresen...

Annonse

Hvis det er brudeshow så kan du faktisk finne noe rimelig der :-) Da kan du lett finne noe lekkert til halve prisen og vel så det :-) Jeg trodde da at det var mulig å leie kjole, men når vi planla langt fram så tenkte jeg å enten bestille fra JK Dresses eller å finne en "vanlig" enkel kjole i hvitt.

En vanlig enkel kjole fungerte heller dårlig, siden den eneste jeg fant som var lang og hvit ikke ville holde puppene i sjakk xD Når mannen min så jeg kom ut av prøverommet sa han kjappt "kom deg inn igjen! ikke pokker om jeg deler de med noen!" hahaha

Jeg fant også ut at det ikke er noen som leier ut lenger.

Men det finnes massevis av brudekjoler til salgs på finn.no. De fleste brudebutikker selger også ut enkelte kjoler til en rimelig penge.

Jeg fant en som satt perfekt til 2000,- men endte opp med en mindre typisk brudekjole til dobbel pris etterhvert :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...