Gå til innhold

M og k sin skravletråd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff og huff, nå gråter jeg også når jeg leser den fæle måten du ble behandlet på! Idiotisk spør du meg! Godt det kom en reddende engel og måkte for deg da som et plaster på såret!

stakkars lillegutt! Du er vel hjemme med han idag da? Ja da ble det vel ikke rare søvnen på deg heller! har sovet tilsammen 2,5 timer og hodet dundrer. Måtte ta en parasett før jordmortimen. Men for en fantastisk jordmor. Ho var kjempegrei. skal nestegang til legen, så går jeg til henne resten av sv.skapet. Hjertelyden var sterk og fin sa hun og livmoren var over navlen nå. Hun synes 5 kg var perfekt vektoppgang. 150 hjerteslag hadde lillegutt. Fikk ikke høre hjertelyd i går, og har heller aldri hørt den så kraftig før. Fikk med meg en del blader og bøker så skal kose meg med dem på sofaen.

Men nå må fokuset over på deg jenta mi!! For til mandag er jammen med den store dagen! Gleder meg sånn til du kommer over på 2-tri etter ul-timen til mandag. Det skal gå sååå fint skal du se. Og nå er jo tassen blitt ganske stor siden sist.

Håper sønnen blir frisk og rask snart. Ha en fin dag inne i denne kulda! Stooor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du må da ikke gråte:) Jeg ler av det i dag jeg:) Men i går måtte jeg gråte litt ja....

Jeg er på jobb i dag for lillegutt som godt etter vi la han ned ved midnatt. Litt hoste går fint det.. Han har jo ikke feber.

Såååååå deilig at du fikk høre hjerteslag og at JM er superkoselig da! Men nå må du slappe av og prøve å få deg litt søvn for det trenger du lille venn:)

Gru-gleder meg til mandag jeg altså. emn jeg kjenner jo at den lille tassen i magen driver med akrobatiske øvelser akkurat nå faktsisk:)))) deilig ja!

Nå skal jeg ta helg og hente lillegull i bhg og så skal vi hjem og kose oss. Skal lage hjemmelaget pizza i dag vi:) nam nam.

I morgen kveld får jeg besøk av en venninne som skakl overnatte og vi skal ha skikkelig jentekveld mens sambo er på fest:) blir koselig!

Stooooor klem

Skrevet

Da må du ha en superkoselig helg vennen min, så snakkes vi til søndag på nett!!! Hørtes deilig ut m pizza ja!! Stooor helgeklem.

Skrevet

Hei igjen! Idag føler jeg meg som et nytt menneske! var sååå trett igår at jeg kastet opp i går kveld. Gikk og la meg og sovna som en stein å sov til halv 8 på morgnen, uten å tisse!! helt fantastisk. Denne natta er den beste jeg kan huske på lenge! Nå sitter jeg å slapper av etter litt huarbeid og en dusj og Alexander ligge å sparker og bokser inni der. Vittig for begynner å bli et mønster. God bevegelse etter 10 om formiddagen og starter igjen om ettermiddagen.

Utrolig drittvær ute! Godt det skal løye ikveld. Håper du og din venninne får kosa dere skikkelig. Etterpå skal jeg avgårde å få tak på Himmelblå på dvd. jeg og jentungen skal ha filmkveld med pizza neste helg da mannen reiser 3 dgr til Oslo på et siste trener 3 kurs. Da skal vi ha skikkelig jentekveld. Guttene gir jo f.. allikevel hehe.

Godt du kommer over på et mye kosligere forum fra mandag! Synes det er utrolig mange neg. og frekke kommentarer fra enkelte her inne! Mulig det er redsel og hormonforstyrrelser? Ikke vet jeg, men synes folk kan spare seg for å være nedlatende med andre. Godt innlegg du skrev!

Ha en superkoselig kveld da! Stooor klem fra meg.

Skrevet

Ps. Ønsker deg masse lykke til i morgen. Er det halv ti du har time?

Dette kommer til å gå sååå bra, og like etter så blir det ny tråd på 2-tri. Stooooor klem. Håper du hadde en fin kveld.

Skrevet

Hei vennen:)

Så godt å høre at du har fått en deilig natts søvn og at alexander holder deg med selskap:)))))))

Gleder meg til lilleskatten i magen min også skal begynne være litt tydelig i bevegelsene.

Uff, ja jeg synes ikke det er noe koselig her inne lengre, men det er egentlig noen få stykker som klarer å forsure alt her inne altså. jeg driter jo egenlit i det, men når noen blir så ufine som de var mot lykkelig og glad, så måtte jeg bare blåse ut litt for det tok jo av. Men det har jo tatt av enda mer etter mitt siste innlegg så jeg legger ikke inn noe mer på den tråden. Lykkelig og glad vet at jeg støtter henne og ser hun har fått MANGE støtteerkleringer etterpå også:)

Er utrolig spent på morgendagen jeg altså!!! Har time kl 9.20 og hååååper at han bekrefter 12+0 i morgen så jeg kan komme meg vekk fra dette trimesteret.....

Hadde en superkoselig kveld i går og vi ble sittende å skravle til kl 1 og fortsatte igjen kl 8 i dag:) Vi hadde mye å skravle om kan du tro:)

Sender deg mel i morgen når jeg er ferdig på sykehuset.

Stoooooor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...