Gå til innhold

M og k sin skravletråd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg. tenk nå er det siste uka vi skriver her inne. Neste uke må nok du komme inn til meg hihi!

Hvordan har helga di vært da? Selv har jeg slitt med mye kvalme og oppkast med noen timer innimellom som var fine. Så da kvalmen var gitt seg på lørdag reiste vi en tur til Sørlandsenteret der jeg fikk en flott vår kåpe (trend coat som er inn i år) på Mach, den var knallfin. Så spiste vi på Peppes. en fin ettermiddag hvor jeg slokna som en stein når vi kom hjem he he.

I går lagde jeg vafler og inviterte svigers og stedatter m samboer. Det var veldig koselig selv om kvalmen joooog gjennom kroppen!!

Idag skal jeg på møte m sønnens skole og rydde litt etter barna her da de reiser til sin far idag. Blir godt m litt pusterom nå hihi, ikke bare bare med tenåringer i hus nei! og i allefall ikke m mine hormoner!!

I morgen blir d deilig å få stusset håret litt, og tordagen blir jo bare megaspennende! Både gruer og gleder meg. Håper han/hun er frisk og fin og at de se kjønnet. Vi er sååå spente hele gjengen her. Svigermor sa hun skulle strikke til babyen og at jeg kunne velge hva jeg ville ha. Så da er d jo greit å se kjønnet først. Er veeeldig glad i strikketøy til baby!

Igår fikk kusina til mannen en datter (vi to skulle jo hatt omtrent samtidig) Hun var nyydelig! Ble litt sentimantal og, hadde jo ønsket å være ferdig nå. Ble helt betatt av d bildet som var tatt øyeblikkelig etter fødselen. Gleder meg utrolig masse til å få en baby i armene mine igjen.

Håper du er i form og at du ikke blir kjørt helt ille på jobben idag. Stooor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen:)

Helga har vært så travel så jeg har ikke rukket å skrive noe på tråden vår.... Lørdag var vi en tur i byen og handlet litt og var på kafe og på kvelden var jeg alene hjemme. Skulle egentlig hatt venninnebesøk i helga vettu, men hun ble jo syk.... Men fikk Himmelblå av min kjære, så jeg så på dvd hele kvelden og bare kosa meg. I går fikk jeg sove lenge og fikk vaska litt hus på formiddagen før vi fikk masse bessøk av venner med unger, deretter litt middag bare oss 3 og så var det bare å hive i gang bolledeigen før svigers kom på boller og kakao i går kveld. Var veldig koselig men var ganske pumpa i går kveld. Sambo kommenterte det i 21-tiden; uffa kjære, er du sliten? Ja jeg var jo det da.... Så vi krøyp til sengs kl 22 og det var deilig:)

I dag har jeg ikke vært i form; har spydd som en gris og løpt på do masse..... Men tror ikke det er omgangsyke faktisk. Er veldig urven ennå, men holder på teen min i alle fall.

Nå må jeg løpe til fysio for har time kl 11. Nakken er helt klikk. s¨å det skal bli deilig å få gjort noe med den.....

Ikke noe godt å høre at du sliter sånn med kvalmen ennå vennen! Jeg er altså døden nær når jeg spyr jeg...... Litt dårlig på det der kan du si....

Så heldig du er som har fått så fin jakke da! Jeg har en veldig fin jakke som jeg brukte da jeg gikk med lillegutt jeg, så tenker på bruke den nå også:)

Her er magen kommet for fullt og svigermor kommenterte i går at jeg hadde mage :S

Må bare skjule 1 uke til på jobb nå så kan jeg slippe ut magen jeg også:)

Blir veldig veldig spennende med UL til torsdag altså! Jeg tenker mye på det for tiden skal du vite! Er superspent på hva det er jeg også:)

Jeg skal på UL om 1 uke og kan ikke vente nesten.....

Vil bare bli ferdig med 1, tri nå!

Nei, må MÅ jeg løpe:)

Vi snakkes snuppa!

Klem

Skrevet

Hehehe, ja d var en aktiv søndag!!!!! Ikke rart nakken din streiker!!

ÅÅÅ Himmelblå er gøy! jeg blir alene med barna helga om 14 dgr da mannen reiser på trener 3 kurs(det siste) da vil jeg kjøpe meg sesong 5 av Greys. Holder på m nr 4 nå. Men lurer på å se Himmelblå en gang til! Ny sesong begynner vel nå snart tror jeg. Godt å ha litt å se på så tiden går fortere. Vi kan jo ikke nyte vin og røyk i mellomtiden lengre hihi. Merker du noe mer liv da? var litt stille noen dgr,men med all den gjærbaksten som ble spist igår var det meget aktivt inni der hehe. Ikke bra heller med gjærbakst(lys) kommer jo ikke på do! Merker og vektøkningen nå og magen har blitt ganske stor, nå ser alle det. Fikk masse kommentarer på butikken i helga som Oi,er du igang igjen du??? hihi.

Vi må få til noe til uka igjen! Savner deg vennen. Men denne uka blir så vanskelig da jeg har timer utover formiddagen,men neste uke går helt dint. Vi snk. Kos deg m behandling. Stooor klem

Skrevet

tja nakken har vært i streik en uke den nå, så gårsdagen gjorde det i grunn bare verre! Fysio sa at 4 nakkemuskler er i lås og at han bare klarer å løsne 1 om gangen. Så den øverste ble tatt i dag så skal jeg ta neste på onsdag. Blir helt gåen etter behandling for det er så vondt og så godt på samme tid.... Er litt småsvimmel nå, men det gir seg vel utover ettermiddagen.

Himmelblå er bare fantastisk og jeg koooooser meg. Nå er det liksom greit at sambo skal på trening og ditten og datten for da kan jeg se på Himmelblå:) he he

Så kjekt at du har fått så fin mage! Gleder meg til å se deg igjen nå:) Ser sikkert stor forandring på deg fra sist tenker jeg:)

Det er jo gøy når alle kommenterer det for da er man liksom ikke bare blubbete feit, men faktisk struttende gravid:) jeg er blubbende feit for tida, he he:)

Jeg har heller ikke anledning denne uken. men neste uke på tirsdag eller torsdag kan jeg:) Må bare ta et forbehold om fysiotimer som plutselig kan komme da, men skal prøve å unngå de dagene hvis noen av de passer for deg. Da er jeg jo i 2. tri også:) jippi!!!!

Skrevet

Au au, høres vondt ut! Kvalmen er for fullt her hos meg igjen idag, og spyr som en gris, og nå må jeg på skolemøte. Hvordan skal det gå tro??? ugh. Tirsdag og torsdag er fine dager. Lager lusnj den dagen som passer for deg. klem.

Skrevet

Uff, stakkars. Du har min fulle sympati! Gikk det greit på møte?

Kan vi ikke bare vente til jeg har vært på UL neste mandag og så avtale en dag da?

klem

Skrevet

Det er klart vi kan!! Godt å få de tinga unnagjort først, der er vi veeeldig like hehe. Så skal vi virkelig feire hihi!

Min x synes jeg så syk ut, lurte på om e hadde omgangssyka, nei bare babysyka sa jeg hihi. Han er nok ikke veldig glad i magen min nei, hehe. Er bedre nå heldigvis. Sitter her studd m gjærbakst og druer. Gjærbakst hjelper,men er fetende. Gått opp 5 kg i allefall nå. Føler meg feeet. Sitter å ser ullared på tv-norge,litt på pc, så Greys innimellom programma hehe. Arve er sen ikveld. Treningskamp i Kr-sand. Hva er d mannen din trener for noe igjen? Var d håndball? Hilsen gressenka hehe, til den andre gressenka!!!!

Skrevet

Ja det er bra:) Jeg er liksom litt på vent nå til den UL er overstått.....

Men dæven som vi skal feire i neste uke hvis alt er bare bra med oss begge to!

Hi hi, så eksen din er ikke s begeistret nei? Det burde han tenkt på før han tok sine valg den gangen..... Synd for ham og veldig fint for deg:)

Så bra at formen er bedre nå! det var gårsdagens boller til frokost i dag som gjorde at jeg ble superdårlig, så jeg roer ned på gjærbaksten for å si det sånn....

Du er jo ikke fet, du er gravid:) 5 kg er ganske normal vektøkning til nå¨for deg det.

Jeg har gått opp 1 kg bare men det føles som 5. Er jo så sprengt i magen hele tiden.... Men men. Sa til minm kjære i sted at jeg gleeeeder meg til vi vet at alt er i orden og vi kan begynne å fortelle folk at jeg er gravid. Lengter etter å la magen strutte.. Det er jo så vondt å gå å holde den inn hele tida.... 1 uke igjen nå:)

Sambo trener på spenst han og så er han turtrener for småbarna 1 gang i uka:) ballsport er IKKE hans greie, det er min greie:) Så jeg har jo spilt håndall i 13 år.... Men ikke nå da.... Savner det skikkelg, men ingen problem å la være heller. Hadde jo blødninger etter hver eneste trening og kamp så det var for tøft å prøve det som gravid i alle fall. De blødningene hadde jeg jo som ikke-gravid..... hmmmm

Jeg ser på OL og så så jeg på annorlunda familje på svt2. Det er dokumentar om 3 forskjellige familier med 10 unger hver.... phuh...... er fornøyd med 2 jeg ja:) hi hi

Klem

Skrevet

Håååper så inderlig at alt er fint med oss slik at vi snart kan gå på litt baby-klær-shopping hihi. Han sparker i allefall godt her idag. Merker du noe mer til det?

mannen min trener og flere gng i uka på spenst. Mitt kort er jo fryst helt til november!!!! men bedre enn å føde for tidlig. Med alle de kynnerene jeg hadde og med forkortet livmorhals så kan d skje. Så får heller bli litt fet d !!! En kg!! Det er da ingenting!! Du er jo så slank og fin, kan legge på deg masse du uten at du blir fet.

Ha en flott tv kveld. Stooor klem fra meg som skal klippe meg i morgen. Jippi.

Skrevet

Vet du; jeg både håper og tror at alt er i orden med oss begge jeg:) Så blir det shopping snart vettu! hi hi:)

Jeg kjenner noen små dult eller styk av og til. Kjente det 2 ganger i løpet av dagen i går:) Ååååh, det er så koselig!!!

Når det gjelder den treningen så skal du ikke tenke på det nå. Det er bare å ruge for deg nå og du er jo ikke fet da din tullebukk! 5 kg er HELT normal vektøkning når du er kommet så langt som du har nå:)

En kg er ikke mye nei, men jeg skal love deg at jeg har mye mage! Satt og så på den i sofaen i går og navlen er jo på vei ut jo! Er det mulig????

I dag har jeg i tillegg veeeeeeldig oppblåst mage så da er det ekstra ille....

Du får kose deg hos frisøren i dag da!

Vi er invitert til et vennepar på viltgryte i ettermiddag, så det blir deilig:) (Vi kan vel spise vilt?)

Klem

Skrevet

Vilt er helt ok vettu!!! Så deilig å komme på ferdig middag! Vi skal til lørdag på kjøttsuppe regner jeg med. Så koselig at du kjenner liv. I går hadde jeg en veldig aktiv krabat, andre dager kjenner jeg lite.

Nå skal jeg til frisøren, det blir deilig. Ikke klippet meg på over 3 mnd og da har jeg tatt veldig lite siden håret mitt skulle bli så langt som mulig til bryllupet. Floker seg så fort nå og fetter seg så jeg må vaske det hver dag istedet for annenhver som jeg av og til kan.

Ha en flott dag og kos deg masse med magen din, og husk du er jo tross alt i uke 12 nå hihi. Stooor klem

Skrevet

Ja det er veldig deilig:) Er ikke så ofte vi er borte på middag. Blir ofte at vi har det hjemme hos oss pga lilllegutt så kan han legge seg når han er trøtt:) Men vi må nok dra hjem i 18.30-tiden uansett i kveld da. Men koselig uansett!

Kjøttsuppe er jo suuuuperdigg! Pleier å lage det på søndager av og til og så er den jo enda bedre på mandag:)

Jeg tror nå i alle fall at det er liv jeg kjenner. Det er alltid i den lille kulen jeg kjenner noe og det kjennes annerledes enn luft.... Kjente jo liv i uke 14 med lillegutt også da så jeg tror ikke det er umulig å kjenne noe nå.

Jeg skal til frisøren neste fredag. Det skal bli utrolig digg. har jo fått så grått hår!!!! Så jeg må farge og klippe og hele greia. Har ikke vært på 3 mnd jeg heller. Men mitt hår blir ikke fett da; det blir bare utrolig tørt...

Ja ja, man blir vel aldri fornøyd tror jeg:)

Kos deg masse i dag vennen, så snakkes vi vel i kveld tenker jeg:)

Klem

Skrevet

Ja, med det du beskriver er jeg 100%sikker på det er liv du kjenner! var slik jeg begynte å kjenne det i slutten av uke 11, og ble sterkere og sterkere. Den kulen som flytter på seg er IKKE luft.

Sååå deilig å få klippa seg! Å gled deg. Mitt var tørt og flisete. Klippa det en god del opp og en del på luggen. Blir nå myyye lettere å stelle, fikk jo og farga bryna, så er veeeldig fornøyd nå ja hihi, iallefall for en liten stund. Var så heldig at svigers inviterte oss på lapskaus så ble god og mett i tillegg. Hun ville ha meg inn for å velge ut strikkeplagg hun ville strikke til den lille. + at hun skal stikke et vognteppe. ÅÅÅÅ kan nesten ikke vente hihi.

Kjiiipt med grå hår da!!! sikkert bare noe du ser selv, og at det er pga graviditeten.

Kos dere masse på ferdig middag! Nå sitter jeg god og mett i sofaen og kjenner den lille beveger seg+at jeg har kjøpt det nye gravid-bladet som kom igår. Så nå skal jeg koooose meg!! Ha en flott ettermiddag. Stooooor klem

Skrevet

Hei og hå:)

Hvordan er formen din i dag?

Jeg er trøøøøøtt!!!!!! Våkna kl 02.15 i natt av at lillegutt stod ved sengekanten og lurte på om jeg kunne hjelpe han med dyna si. Jeg hadde så sykt vondt i magen pga luft da at jeg orket ikke bevege meg en meter så da tok jeg han opp i vår seng i stedet..... Vel, blir ikke akkurat skjønnhetssøvn av å ligg 3 i senga altså.... Sambo skulle opp kl 4 for å reise til DK i dag så frem til da sov jeg særdeles lite. Sovnet vel igjen i 5 tiden når han dro og det var så tungt å stå opp kl 06.30!!! Men jeg MÅTTE jo for jeg hadde time til fysio kl 9 i dag.

Men heldigvis; jeg og fysio ble enige om at nå er jeg plutselig så fin i nakken igjen (han må ha gjort underverker på mandag altså) så nå trenger jeg ikke tilbake flere ganger med mindre det låser seg igjen. Så nå har jeg et par enkle øvelser jeg skal gjøre hjemme samt noen forebyggende øvelser når jeg kjenner at det holder på å låse seg:) Ikke alltid jeg vil klare å fikse det selv og da skulle jeg selvsagt få komme til han igjen:) Super fysio altså!

Ellers så kjenner jeg en skikkelig tyngdefølelse hele tiden der nede nå. Og hadde et par dult igjen i går kveld, så det MÅ jo være liv det her:)

Så deilig at du fikk klippa og fresha deg i går:) og du er jo bra heldig som har besteforeldre som ikke kan vente med å få strikke!!!! Det er jo så fiiiiint med strikketøy til de små!!!! jeg har en svigermor som er ivrig på strikkinga jeg da så jeg er ikke redd for at det ikke blir noe på babyen vår. Og så strikket hun er dritfin litt artig drakt til lillegutt når han var nyfødt som er rød, gul, grønn og blå. Rutete genser, ensfarget bukse og rutete lue med sånne narre -horn på;) Men da lillegutt kunne bruke den var det jo liksom juli da...... Så det vil passe mye bedre nå som vi får i september:)

De grå hårene mine kom forresten da jeg fikk igjen håret jeg mistet da jeg ammet sist:( Har en del av de, men med det lyse håret mitt så syns de ikke så godt. Men i etterveksten er det jo helt grusomt! Så jeg GLEDER meg til frisøren neste uke skal du vite!

Nei, jeg får vel jobbe litt igjen jeg da:)

Stooooooor klem

Skrevet

Hei på deg snuppa mi! Jo formen er ok foreløpig,men humøret er på bånn idag! Er sur som ei fele hihi. Min tur til å krangle med mannen i går kveld (eller hormontrollet kranglet da!) Hadde lagt oss for kvelden (han så OL i senga da, og d var helt ok) kl var 23 og holdt på å gå inn i dyp søvn da jeg hører dunk,dunk,dunk fra garasjen til stesønnen. Musikken ganske høyt på, eller nok til at d irriterte meg,men ikke mannen som var fullt konsentrert i tv. Du kan tenke deg når du skal sove å hører 2 forskjellige lyder, det blir d irritasjon av, og mannen ville ikke ringe å be han skru ned. Reiste meg da brått opp av senga og la meg inn på datters rom UTEN at han noen gang kom inn for å hente meg!! Huff så såra jeg ble, vondt lå jeg også så fikk ikke sovet noe særlig inatt. Stod opp for å tisse ved 3-tiden,mannen hadde sovnet m tv på så jeg, så jeg satte kanalen over på en musikk kanal han ikke liker for fullt f.skap og gikk og la meg igjen hihi. Så tenker han ble overrasket da han voknet til hip-hop musikk hihi. Jeg stod akkurat opp av senga nå, men tenkte å ha en furtedag i senga. (vet d høres barnslig ut) men er trett, litt hodepine og lei meg for at han ikke har bedt om unskyldning. Han har lang-dag på jobben idag,best for han. Det som irriterer meg mest er at det skal være stille etter klokka 11 med musikk på barnas rom for naboers og vår skyld, og når vi får barnet blir det enda tidligere. Klart ikke mannen la merke til musikken når han er oppslukt i tv, og han har bestsandig ringt sønnen på eget initiativ i helger for å be han skru ned og da har musikken vært enda lavere!!!!

Unnskyld utbruddet, men var godt å få det ut hehe. Er nok extra sår idag m tanke på ul i morgen. Ikke m tanke på om at babyen lever, men hvis det skulle være noe alvorlig galt. Men tror du ikke han kl.jensen ville sett hvis det var noe livstruende når han målte nakkefolden og nesebeinet i uke 12+4?

Håper det.

Stakkars deg da som ikke har fått sovet. Er jo en ting med med meg som kan legge meg igjen, men værre med deg som må på jobb. Huffamei. Ja,ja, om noen mnd så er det nattevåk med oss begge 2!

Kjipt når du er alene i tillegg nå da som han har reist.

Håper du får sovet litt bedre inatt.

Er ellers formen god?

Nå tar jeg rett og slett min pc med opp i senga og koser meg der, så hvis mannen rekker hjem til lunsj så får han jammen m sitte her selv!!! hihi. Klem fra hormontrollet.

Skrevet

ååååhhhhh, nå skrev jeg akkurat en lang melding og så klarte jeg å slette den...... typisk!

Kanksje jeg kan slå på tråden på vei hjem fra jobb om en halvtimes tid? klem

Skrevet

TYPISK HEHE Min mann er mulig hjemme da i et par timer. Så vil se om han kommer opp og ber om unskyldning. klem. ps du kan trukke kontroll og z da kommer det tilbake det du har skrevet. Hilsen meg m erfaring på hvordan d er å slette. klemz

Skrevet

åja, det visste jeg ikke. Men da kan vi snakkes en annen dag:)

Lykke til med mannen!

Skrevet

Ringer deg i morgen ettermiddag. Han prøvde å ringe nå,men gadd ikke ta den. Vet ikke om han er på vei hjem i det han ringte, eller for å si at han ikke kommer hjem. klem fra furte.

Skrevet

Ps. ja da kom han hjem. Han forta seg opp trappen hihi, da jeg latet som jeg sov. Han lurte på om jeg var dårlig, jeg bare ristet på hodet. Han strøk meg på håret og gikk ut for å måke!!!!!!! Mannfolk!!!! De skjønner ikke mye!!! Han trodde ikke jeg var sur i det hele tatt! Jaja. Koser meg i allefall under dyna jeg da! klem

Skrevet

Mannfolk altså! Har han fortsatt ikke skjønt noe eller?

Synes virkelig han bør unnskylde og være litt ekstra god med deg nå. jeg hadde reagert på akkurat samme måte som deg i alle fall.

Her har dagen etter jobb gått med til Himmelblå, litt husstell, lagd middag til meg og lillegull og bare kost meg med han:) han er jo supergodgutt:)

Men må si jeg fikk hakeslepp på jobb i dag; fikk plutselig mail med gratulasjoner fra en kollega i stavanger! Det er jo ikke offisielt ennå!!!! jeg skjønte med en gang at min gode venn og kollega hadde plumpa budskapet. Så jeg fyrte av en mail til han med kopi av gratulasjonen og lurte på om han kunne forklare at noen andre enn han plutselig visste..... Gjett om det var en angrende synder som ringte meg etterpå.... Jeg fortalte at jeg var veldig forbanna på han, men at det går over..... Hadde ønsket at det ble en liten hemmelighet noen dager til og han hadde visst sagt det uten å tenke på hva han sa osv..... Håper bare det ikke sprer seg videre på jobben min ennå, for jeg vil gjerne fortelle selv neste uke.

Ja ja, nei nå må jeg finne senga her:)

Nattaklem

Skrevet

Og du; MASSE MASSE LYKKE TIL I MORGEN PÅ UL!!!!!!!!! Det kommer til å gå kjempefint skal du se:)

Når har du time?

Du må sende meg meld når du er ferdig da for jeg er så superspent på dine vegne!!!!!!

Stooooooooor klem

Skrevet

Huff så kjipt når slike ting lekker ut før en er klar! Godt at du tok affære!

Ja han hadde visst sendt meld til sønnen m en gang jeg gikk ut av rommet, han lå bare og ventet på meg. Sa jeg ikke tålte så mye for tiden og gråt litt. Han holdt meg hardt inntil seg og beklaget. At han elsket meg så høyt. jeg beklaget at jeg reagerte så sterkt og barnselig, men han sa at jeg hadde ingen ting å beklage meg for!! Så han holdt rundt meg i hele går kveld og han gleder seg utrolig masse til ul idag. Alt i skjønneste orden hehe.

Skal på ul kl 10, men må beregne litt ventetid står det og tar ca en halv-time. Hadde tenkt å ringe deg med en gang etterpå, men da er du jo ikke ferdig på jobb så får sende en meld, for klarer ikke vente helt til tolv hihi. Nei nå får jeg hoppe i dusjen. Tenkte å kjøpe en cola og drikke litt før jeg går inn så det blir litt aktivt inni der. I går kan ikke ungen ha sovet noe omtrent for der var d liv i heeele går bortsett fra 3 t midt på dagen! Ttpisk at barnet hjemmer seg idag når vi skal se på ting. hihi. Stoooor klem.

Skrevet

God morgen,eller god og god fru blom hihi. Har lagt våken siden mellom 2og3 inatt. Er nok så oppspillt i kroppen at jeg ikke får sove!!!

Så koselig du hadde skrevet inne på bli gravid! Sjekket det nå. Måtte ned å hente pc. Holdt på å bli gal av å vri meg. Men ser at jeg er snart tom for strøm. Blir vel seende ut som et levende lik når jeg skal til jordmor kl.11 i formiddag. Men ikke hver dag man får både se og høre at man venter en liten gutt som vi tror skal hete Alexander!

Har og endret litt på nicket mitt hehe.

Håper du har fått sovet godt i natt da! Huff,nå rumler det i magen min også...

ha en fin fredag. Stooor klem fra trøtt og lykkelig!! Hilser også fra Alexander her som akkurat sparket meg!

Skrevet

God morgen:)

Uff, så du har nok ikke sovet mye godt i natt nei stakkar..... Håper det bare er oppspilthet fra gårsdagen som er årsaken da:)

Tenk at dere skal få enliten gutt!!! Alexander er jo et kjempefint navn! Vi har ikke begynt å tenke tanken på navn ennå vi. Klarer ikke helt det ennå.

Men kanskje etter neste uke at vi tør å begynne å kaste ut navneforslag:)

Har nok ikke sovet godt her heller du. Lillegutt er forkjøla og plagdes veldig med hoste i hele går kveld. Så vi måtte ta han opp av senga kl 22.30 og roe ned halsen hans stakkar. Så han la seg igjen i 24-tiden og jeg sovna i en krøkkete stilling på 2-seteren inne på rommet hans og våkna i 1-tiden med dundrende hodepine..... Men er fin igjen nå da. Men er nok litt kvalm og urven pga dårlig søvn da....

Får bare ta det rolig utover dagen så går det seg vel til:)

Fikk hjem mannen min sent i går kveld da så det var deilig:) Han har vært i DK noen dager. Da jeg skulle legge lillegull i går så dundret det på døra vår da; det var brøytemannen som var møkk-sur på meg for at jeg angivelig hadde tatt opp 2 parkeringsplasser på fellesparkeringen (for jeg kom meg ikk eopp bakken vår i går pga mye snø). Så jeg måtte flytte den NÅ! Jeg sa at jeg beklagde så veldig at det ikke skulle gjenta seg, men at jeg måtte få 20 min på meg slik at jeg fikk gutten til å sove først. Så mens jeg la han så freset naboen hele veien opp og hele plassen utenfor huset vårt:) FOR EN FANTASTISK NABO! Så jeg styrtet over til han med en flaske rødvin som takk for hjelpen. Han kunne nesten ikke ta imot for det var da alt for mye, hi hi:) Søte naboen vår:) Han sa han hadde overhørt reprimanden jeg hadde fått og hadde sett at jeg ikke hadde tatt opp 2 plasser (som jeg også mente, men ikek torte å si til sinte brøytemannen) og at han der brøytemannen nok kunne være i det skarpeste laget av og til.

Du vet; etter jeg fikk den sinna brøytemannen på døra idet jeg skulle legge lillegull, så kom jo tårene trillende når jeg lukka døra vettu. Man må ikke gjøre sånn med gravide kvinner som er for hjelpesløs til å brøyte veien selv når mannen er borte!

Hvordan gikk det hos JM da?

Stoooor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...