Gå til innhold

Endelig fikk jeg fødeplass!


Lille_bie

Anbefalte innlegg

Etter avsla på Riksen, AHus, Bærum og Ullevål fikk jeg plass i Fredrikstad. Fødte på 4 timer sist..... Og nå må vi ordne barnevakt først og så kjøre. Og besøk bli slitsomt og lillegutt på 3 får jo ikke sett oss etter barnehagen, for det blir for langt å kjøre. Så klaget til Ullevål og da jeg fortalte om 4-timers fødsel forrige gang sa de at selvsagt skulle vi ikke kjøre helt til Fredrikstad. Så da har vi plass der. Er også satt opp til samtale på ABC for å se om det kan være noe for oss. Har fått time til ordinær UL 24 mars. Da er jeg 20+0. Litt sent synes jeg men...... Bedre sent enn aldri! Gleder meg uansett! Og gruer meg litt også.... Men der er jo vanlig. Er jo alltid nervøs for at den lille ikke skal være frisk.

 

Men er nå hvertfall glad for at vi ikke må sitte 1 time i bilen med rier og risikere å føde halvveis......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra da :-) Når søkte du fødeplass? Jeg har ikke fått beskjed om å søke eller noe som helst.. Bor i Trondheim alene nå og studerer, men skal komme til Oslo og hjem til familien min i sommer og må nok føde der. Får jeg ikke fødeplass får jeg bare føde hjemme? :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Har tenkt på deg. Men var nokså sikker på at du ville bli tatt inn når du først ringte. =O)

 

Når vi søker så ser de jo ikke historien til hver enkelt. Da blir vi bare navn. Men det er klart at når de får historiene så gjør de tilpassninger så langt de kan. =O)

 

Hvilken dag har du termin? Skal også på Ullevål (som sist). Nå er det snart dags for ultralyd. Bare to uker igjen. Jippi! Er så spent på om de bekrefter jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...