Prinsessemamma x 2 Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Frøkna vår er nettopp blitt 2 år, og de skal ha karnevall i barnehagen på torsdag. Trenger tips til hva vi kan kle ut som! Hva skal deres barn være?
Rampongi Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Ikke prinsesse (om du har lest de andre karnevaltrådene her inne..) Hva med en frukt eller grønnsak, heks, min personlige favoritt; sjørøver, ku, sau, eventyrfigur.. tja..
Zitro Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Hun skal være Tingeling. Syr kostyme selv av litt grønn og rosa tyll + en grønn body. Hun er snart 2...
meg & to små vampyrer Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Guttungen min var Mikke Mus i år. I fjor var han David Bowie (ziggy stardust-perioden). Vi kjøpte bare mikkeører i år, sydde to knapper på en rød boxer og tok på hvite vanter. Og så sorte klær under. Og lagde musenese og værhår med en eyeliner. Veldig bra.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 De er så mye fint de kan være:) Minsta på halvannet var sommerfugl på karnevalet her. Huh hadde lilla body og strømpebukse og sommerfuglevinger. En annen liten jente var bie, en annen var kanin og enda en annen var olebrumm. De store har ellers vært litt ulike ting når de var mindre, bla minnie mus og tingeling. Har noen dyrekostymer her hjemme som de liker godt(bla. panda, giraff og elefant) og masse prinsessekjoler(men synes kanskje ikke det trenger å være prinsessekjole når de er så små) Men sån for å gå litt mot alle prinsessemotstandere i den andre tråden så vil jeg si at vi har i hvert fall mange nydlige prinsessekjoler her hjemme til de eldste. Og prinsessekjoler trenger ikke å være rosa, de har grønne, røde, beige, blå og gullfarga kjoler og. Men nå er våres litt mer forsegjorte enn de du kjøper i lekebutikken. Mamma har sytt noen og noen har vi kjøpt på Disneystore/Disneyland. Det jeg altså vil frem til er at hvis du vil kle jenta di i prinsessekjole gjør det, ikke bry deg om hva andre mener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå