Pirkeanonym Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Noen som vet hvorfor det aldri er noen Beco'er til salgs brukt på finn?
Neijasså... Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Fordi folk er så godt fornøyd med dem at de ikke vil selge. ) Beco'en har s lang brukstid at det kanskje ikke er noen som er "ferdig" med sin ennå? De er så populære at folk får solgt privat og legger ikke ut på Finn? Vet ikke jeg, altså, men for meg ville i hvert fall de to øverste stemt (har ikke tenkt å selge min ;o).
Pirkeanonym Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2010 Hehe. Det er godt å høre. Jeg har bestilt meg en ny på nett, og tenkte at jeg skulle se hva de gikk for på finn, men det var jo umulig. Hehe. Gleder meg til å prøve min!!
It's all about me Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Det kommer en om et par år. må bare bruke den til en unge til først ) Knallgod bæresele som en gjemmer til en er 100% sikker på at en er ferdig med barn, man bytter ikke ut denne med det første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå