FrøkenSprøken Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Mitt usannsynlige ønske for dagen, er at jordmor sier "10 cm åpning, du kan jo begynne å presse!" når jeg skal på kontroll klokken 9. Etter nok en natt med tøyserier som verken blir sterke nok eller regelmessige nok, er jeg dritlei! Jeg har sikkert ikke en eneste cm åpning, altså. Men i en optimal drømmeverden, hadde ikke 10 cm vært å forakte. Da hadde jo fødselen nesten vært over! Hva ønsker du deg i dag? Alt er lov!
Rampongi Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 at mannen ringer hjem fra jobb og sier at han har kjøpt en mnds tur til oss alle tre til Jamaica og at vi reiser i morgen! Håper ønsket ditt blir oppfylt i løpet av dagen Studentmammaen!
☆Monkey Business☆ Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 At de ringer fra jobb og sier at jeg slipper å komme i dag. Har ikke sovet i natt pga mageverk og en liten jente som har hostet som en gal! Evt at de ringer fra sykehuset og sier at hun kan få komme å ta mandlene i dag.....
zadine Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Jeg ønsker meg at noen ringer meg og sier at du har vunnet XX millioner. Slik at jeg kan reise hjem fra jobb i nordsjøen. Slippe å reise ut her igjen, og ha penger nok til å starte min egen bedrift.
FrøkenSprøken Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2010 Takk for den, Rampongi. Noe usannsynlig kanskje, med fortsatt... Jeg skal krysse fingrene for dere andre også! Husk å oppdater hvordan det går hihihi
meg & to små vampyrer Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 At barna plutselig sover hele natta uten skrik og oppvåkning igjen. Og at vi plutselig har nok penger til å kjøpe leilighet eller hus og sinnsyke mengder med sko til meg;)
Tjorven:-) Skrevet 15. februar 2010 #7 Skrevet 15. februar 2010 At noen dekker full lønn for vidreutdannelse.for meg :-) evnt. at vi vinner/får midler til oppussing av heimen.
Gjest Sauen og ungene Skrevet 15. februar 2010 #8 Skrevet 15. februar 2010 At jeg går ned 8-9 kg i løpet av dagen, haha... Evt at vi får noen millioner inn på konto. Og fred på jorda.
Gjest Skrevet 15. februar 2010 #9 Skrevet 15. februar 2010 At venner og familie forbigår bursdagen min i stillhet. Lite trolig men det er lov å håpe!
Pirkeanonym Skrevet 15. februar 2010 #11 Skrevet 15. februar 2010 At jeg kan slippe alle plagene dette svangerskapet har ført med seg, og at mannen ringer hjem å sier at han har vunnet drømmehuset til oss, og at flyttefolk skal ordne med all flytting, mens vi er på spa:-)
Mayken Skrevet 15. februar 2010 #12 Skrevet 15. februar 2010 At lillegutt våkner av formiddagsluren sin og er blitt mirakuløst frisk igjen. 4 døgn med virusinfeksjon, hoste og gråt gjør noe med oss alle i familien og det er ikke i positiv rettning. Sauen: målet om 8-9 kilo er ikke så urealistisk da, bare du plusser på 6 uker. Jeg har gått ned 8 kilo på 6 uker nå..hehehe
Gjest Sauen og ungene Skrevet 15. februar 2010 #13 Skrevet 15. februar 2010 Hehe, ja jeg får bruke noen uker på det=) Men jobber med saken! så flink du har vært! Og god bedring til gutten din. Her i huset er eldstejenta frisk igjen, mens jeg og babyen er sjuke... Mannen også, men han måtte gå på jobb allikevel, stakkar...
Pirkeanonym Skrevet 15. februar 2010 #14 Skrevet 15. februar 2010 Jeg vil plusse på at alt lånet vårt bare forsvinner:-)
Full house Skrevet 15. februar 2010 #16 Skrevet 15. februar 2010 Jeg har fridag i dag, etter arbeidshelg, og akkurat nå kommer jeg ikke på noe bedre enn det :-)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 15. februar 2010 #17 Skrevet 15. februar 2010 Jeg ønsker bare at livet mitt skal falle litt på plass:-)Jojo-turer er så slitsomt:p Ønsker deg masse lykke til,og håper du kan poppe ut babyen veldig snart;o)Vet hvordan det er:-)
brooklyn Skrevet 15. februar 2010 #18 Skrevet 15. februar 2010 At lillebror sine ca 100 vannkopper plutselig forsvinner slik at jeg kan gjøre ferdig siste praksisperiode før jeg føder. Og at gulvene mine plutselig vasker seg selv og at bekkenløsning ikke fantes. Og at lille Frøken i magen legger seg med hodet ned og ikke på tvers innabords. *krysser fingre*
-Lane- Skrevet 15. februar 2010 #19 Skrevet 15. februar 2010 At mannen min får seg en jobb på land som er like bra betalt som den han har, og som han ville trivdes i. Da kan vi kan se han hver dag, i stedet for annen hver mnd.
Gjest Skrevet 15. februar 2010 #20 Skrevet 15. februar 2010 At jenta vår plutselig blir kvitt kolikken sin og smiler til mamman sin hele dagen Jeg elsker å se henne smile og ha det bra! At bilen vår plutselig hadde fikset seg selv hadde heller ikke vært å forakte
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 15. februar 2010 #21 Skrevet 15. februar 2010 Kanskje litt banalt ønske, men ønsker veldig gjerne at noen kommer på døra med et karnevalskostyme str 3 år, så jeg slipper å innom kjøpesenteret når jeg skal hente guttungen i bhg. Hvorfor? både jeg og mannen har omgangssyken...og karnevalet er i morgen...
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. februar 2010 #22 Skrevet 15. februar 2010 At 15 kg forsvinner, at jeg plutselig får dekket ny utdanning av nav eller andre som har lyst likevel, og at jeg får svar på at jeg har fått bhg plass i bhg som står øverst på lista til høsten. Får vel stoppe her, har det ganske godt med mine 2 søte små også da he he =D
Monajenten Skrevet 15. februar 2010 #23 Skrevet 15. februar 2010 Drømmeønske: - Bli fridd til:-P - Plutselig få massemasse penger sånn at jeg kan reise på ferie!
Espoir Skrevet 15. februar 2010 #24 Skrevet 15. februar 2010 At noen ringer og headhunter meg til en drømmejobb. I den byen jeg bor i.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 15. februar 2010 #25 Skrevet 15. februar 2010 At jeg får jobben jeg har søkt på men mest av alt: at jeg hadde fått noen millioner inn på konto.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå