Gå til innhold

Tok siste pergotime tablett i går, positiv eggløsningstest i dag??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Dette gjorde jeg også, var til gyn på siste pilledag (cd9) og hun så ett egg som ville bli modent, sa jeg ville få eggløsning cd13-15.

Men på cd 9 fikk jeg positiv test og cd 10 og 11 hadde jeg elslim, men ingen tempstigning enda... er på cd 13 nå..

Hvordan gikk det med deg?

Jeg var hos gynekolog dagen etter siste tablett, fortalte at jeg hadde positiv eggløsningstest. Hun mente det måtte være feil. Tok blodprøver. Hun så flere eggposer på UL da. Var tilbake 3 dager senere og da fant hun 4 store eggposer, de hadde vokst kjempefort. Fikk sexforbud. Var tilbake nå på mandag og da var det 6 store eggposer, de største var på 29 mm. Har tatt eggløsningtester hver dag t.o.m søndag og alle har vært negative. Bare den dagen etter siste tabl som var positiv. Eggløsningstesten hos gynekolog slo negativt ut på mandag. Ingen egg hadde løsnet da. I dag hadde jeg masse EL slim og har stikking og press i magen. Skal til UL i morgen så spent på om de har sprekt. Jeg er på Cd 16 i dag. Jeg har hatt tempstigning i går og i dag, 0,4 grader opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...