Gå til innhold

~~ Slanketråden uke 7 ~~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra:) Da begynner jeg i morgen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med! Begynte forrige mandag.

08.02: 78,9

15.02: 77,9

Totalt: -1,0 kg

Det er en start :-)

Skrevet

har fått kommentarer jeg også,ja. men det beste er at det er så utrolig stor framgang på formen. Mye lettere å trene. Og at buksene ikke strammer riktig så mye rundt linningen,ja.. Skal nok ned litt til, men regner med at vekta stabiliserer seg når jeg kommer nær idealvekt..

Så dere oppskrift på knekkebrød på slanketråden uke 6? Anbefales! de er virkelig gode!

Skrevet

Så det var noe men har ikke skrevet den opp. Skal se om jeg finner den nå - må testes! Er det sunne også? :-D

Man føler seg så utrolig mye bedre bare av å gå ned noen kg, og jeg er skikkelig motivert! Hurra:-)

Skrevet

Uke 4: 99,5 kg

Uke 5: 97,5 kg

Uke 6: 95,1 kg

Uke 7: 93,3 kg

Gleeeder meg til å se 8-tallet på vekta!:)

Skrevet

Jippi!!! Det går nedover:)

Uke 1: 68

uke2: 65,6

uke3: 66,2

uke4: 66,6

uke5:67 (grrrrrrrrr)

uke 6: 66,2

uke 7: 65,6..

Jeg har ikke spist godis, bare litt kake på søndags kvelden som mannen hadde bakt. Har begynt å trimme litt. Jogget igår for føste gang på over et år og det er deilig.

Skrevet

Uff, er ganske deppa om dagen, på kanten til å bryte hele greia....

er nå på tredje uka der vekta står stille...har gått ned ca 4,5 kg siden nyttår, men til at jeg har trent 3 ganger i uka(trente ikke noe før) ikke drikker jeg brus og ikke spiser jeg godis og ikke mye kaker og div...ble en fastelavensbolle på søndag men...

Synes nå vekta kunne gått mer ned....:(

ihvertfall 0,5kg eller noe da.......

Måler legg, lår, rumpe, mage, bryst og arm hver uke..ser jo at cm forsvinner der, men igjen ikke så mye som jeg ønsker og håper....

uff skikkelig sutre innlegg..sorry..

dere andre er jo suuuuuper flinke da:):) gratulerer monajenten...:)

Skrevet

cathy og adrian: ikke gi opp!! Det er ikke en slankekur dette, det er jo endringer for livet! Det går ikke av på 2 minutter, det du har brukt lang tid på å legge på deg. Ikke gi deg. Det kommer itl å løsne! Jeg hadde 3 uker der jeg gikk opp i vekt, og det var ikke noe moro, men nå er jeg på vei ned igjen!! Stå på, og ikke gi deg!!!

Skrevet

Tusen takk trilletralle for at du minner meg på at det ikke er en slankekur...glemmer det ofte:( leste nettopp at det ikke er bra at vekten går av fort heller fordi da kommer det lett på igjen..så da trøster jeg meg med at dette går bra, også skal jeg nå spise hjemmelagde knekkebrød medkylling pålegg og filadelfiaost med pesto:) mmmmm nice:)

skal stå på videre jeg:) gjør jo dette både for meg og fordi junior skal få en mor som orker litt mer og en familie som spiser sundt og bra:)

Skrevet

Bra Cathy!! Det eneste som er helt sikkert, er at det ikke kommer til å funke hvis du gir opp. Det finns ingen rask løsning som river kg av dessverre. Flink jente!

Skrevet

Noen som spurte hvordan man får til: Ganske "enkelt"

Jeg bruker vektklubb for å holde styr på kalorier og fordeling ifht fett, karbohydrater osv. Jeg følger ikke oppskriftene der.

I tillegg trener jeg 1-2 timer hver dag.

Skrevet

Jeg bruker også vektklubb. Ikke hver dag jeg fører opp, men det er veldig ålreit å se fordelingen som lille sprelle skriver. Også ser man svart på hvitt hvor bombene ligger.. :)

Skrevet

Uke 3: 60.2 (Min uke 1)

Uke 4: 60.3

Uke 5: 59,9

Uke 6: 59.3

Uke 7: 59.6

Littegrann tilbakegang denne uken. Ikke så rart i grunn, da tante rød er på besøk. Blir alltid ekstra oppblåst og sånn da, tror jeg pleier å gå opp mer, for å si det sånn. Så får vel si meg fornøyd likevel. Trente heller ikke like mye forrige uke og tok den heeeelt ut på morsdagen med 3 boller, samt chips og annet usunt. Fydda.

Men denne uken er jeg fint i gang med trening. Hard trening :)

Skrevet

Du er fortsatt under 60 da:-D Det er superviktig for motivasjonen;-)

Har selv fått mensen denne uken og gruer meg til veiingen. Har ikke skeiet ut men skal på fest på lørdag. Heldigvis er det lov å skeie litt ut om lørdagene men jeg kommer til å grine om jeg går over 60 kg igjen.

Skrevet

Ja, jeg er jo det. :D

For noen er det sikkert helt tåpelig å telle de få grammene mellom 59.9 og 60.1, men for min motivasjon er de superviktige, hehe.

Håper på en litt mer oppløftende veiing neste uke. Jeg var nemlig helt nede i 59.2 på et tidspunkt forrige uke, før jeg fikk den fordømte mensen. Men altså, det er jo ikke permanent vekt i den da heldigvis. Og jeg merker jo at kroppen er både strammere og langt bedre trent. Det er jo faktisk det som betyr mest for meg, selv om jeg har hengt meg irriterende mye opp i vekten også, hehee..

Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt, tenker på samme måte selv! Har vært råflink med kosthold (bank i bordet!!) denne uken, og jeg har i tillegg fått trent! Det var virkelig motiverende å komme under 60 kg og første delmål er 59 blank innen 1. mars. Jeg håper det skjer før men er fornøyd med det.

Så er det 55 kg da helst før 1. juni. Men vi får se, de siste kg blir nok knallharde, men jeg SKAL klare det. Jeg har kjøpt bukse i to (!!) størrelser mindre og jeg kan se selv også at jeg har gått ned litt. Min søster kommenterte det også:-D

Nå skal jeg rocke litt, og så er det god natt, skal opp om 5,5 time:-s

Skrevet

Denne ønsker jeg å være med på også:-)

Veier i dag 74,5 kg og første mål er å komme under 70 kilo, gjerne

før 1 juni.

Har begynt å trene 2 dager i uka, step/styre og skal prøve å tenke litt mer på hva jeg spiser - er aaaaltfor glad i god mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...