<3 lilletroll <3 Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Hei hei! Fikk mitt første barn for snart 7 uker siden. Ammingen funket fra første stund og er veldig fornøyd med det. Hun slurper og koser seg :-) Men nå er det kommet dit at jeg ønsker litt "fri" innimellom og far har veldig lyst å kunne være med på hele matprosjektet. Er det noe i veien for at hun kan få flaske med morsmelkerstatning av og til? Har forsøkt å pumpe, men syns det kommer så lite også tar det så lang tid... Er litt nervøs for å ødelegge noe ettersom fullammingen går så fint. Kan jeg lage meg selv et problem?
lille sprelle Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Det er ikke noe problem å bruke litt mme av og til! Gjetter på at du kanskje bruker håndpumpe? Kjøp deg en elektisk en i stedet for. Bruk flaske med treg smokk (f.eks. fra 3-pakningene til boots apotek) så det ikke blir "enklere" å spise av flaske enn av pupp. Vi hadde ikke noe problem mellom veksel flaske/pupp. Måtte i 5 mnd til hvert måltid, så da hadde vi en liten avvening av det med kopp, men ellers så gikk det veldig fint! Ammet til 18 mnd, da jeg dessverre måtte slutte. lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå