Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 oioioioioi... Jeg har avtalt å møte en på fredag, åå hjelpe meg - hvordan gjør vi dette!!?? har jo ikke datet på hundre år, og da var det 3 kvelder med kino på rad! :-) nå blir det mat&film hos meg, å herreland og rike!!! traff ham for noen uker siden, ca en mnd og har hatt kontakt med ham på sms/msn... Har ikke hatt mulighet til å treffe ham før, og er for tiden ikke så lett for meg å treffe ham ute heller.... koss BLIIIIR dette??? Blir det helt rart, kommer vil til å ha en flyt på samtalen, hva skal vi snakke om, hva med disse stille øyeblikkene.... blir det mye "eeem ja... ja... em.."??? hva gjøøør vi... vet ikke hvordan dette fungerer, og ja... årrhhh... tenker så mye... ei venninne som sier jeg skal iallefall prøve, finner ikke ut noe før en har prøvd... sant nok, men det er jo fryktelig spennende og!! kjenner ham jo ikke så kjempegodt, men så vil jeg jo finne ut av dette.... og da må jeg jo treffe ham!! eller er dette helt galt/crazy????
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Så herlig Det går sikkert helt greit, bare vær deg selv som man sier Lykke til på daten
Thale'min_Og_Meg Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Det blir så bra så!!! Prøv og slapp av og nyt det!! 2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn.. Så bra nick!!! hihi
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 HELDIGGRIIIIS!! Dette kommer til å gå SÅ bra! Lykke til:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå