Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 oioioioioi... Jeg har avtalt å møte en på fredag, åå hjelpe meg - hvordan gjør vi dette!!?? har jo ikke datet på hundre år, og da var det 3 kvelder med kino på rad! :-) nå blir det mat&film hos meg, å herreland og rike!!! traff ham for noen uker siden, ca en mnd og har hatt kontakt med ham på sms/msn... Har ikke hatt mulighet til å treffe ham før, og er for tiden ikke så lett for meg å treffe ham ute heller.... koss BLIIIIR dette??? Blir det helt rart, kommer vil til å ha en flyt på samtalen, hva skal vi snakke om, hva med disse stille øyeblikkene.... blir det mye "eeem ja... ja... em.."??? hva gjøøør vi... vet ikke hvordan dette fungerer, og ja... årrhhh... tenker så mye... ei venninne som sier jeg skal iallefall prøve, finner ikke ut noe før en har prøvd... sant nok, men det er jo fryktelig spennende og!! kjenner ham jo ikke så kjempegodt, men så vil jeg jo finne ut av dette.... og da må jeg jo treffe ham!! eller er dette helt galt/crazy????
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 oi så spennende:) neida, er ikke crazy, blir sikkert kjempehyggelig. Har ikke datet så mye selv, men det blir sikkert fint. Har ingen tips til deg, men lykke til. Har du barnet ditt hjemme siden dere skal være hjemme hos dere? Hva dere kan snakke om? ting som opptar deg/han, tv programmer, filmer, få vite om han har stor familie, søsken ol. Har han barn fra tidligere forhold? snakk da evt om de.
blåbæret Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Kult, lykke til! Hvis kjemien stemmer så går man ikke tom for noe å snakke om, det er det som er så fantastisk. MEN man kan gjerne ha stille stunder, bare de føles gode! Det er gjør aldri så vondt å føle seg ensom hvis man egentlig er to....
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Takker for svar! Går her og sjekker hele tiden etter svar, men så kommer jeg på - dette er jo ikke et "singel forum", her handler det om barn ikke singellivet :-) det er jo sikkert flere her som er i et forhold, enn som er single!! (???) og dermed mindre som er ute å dater! :-) (Men mange haaar nok datet engang i tiden!) Går jo her og tenker på fredagen heeele tiden, om hvordan det blir, hvordan ditt og datt... Tenker på: OK, når han kommer, så må jeg steke kjøttdeigen, hva gjør han da, imens..... skal vi sitte ved spise bordet, eller skal vi sitte på stuebordet, siden vi skal se film og sånn... men det er ikke så godt å spise der... Eller spiser vi først og ser film etterpå - men da blir det kanskje så sent... vi skal vel og prate litt og ;-) Går og rydder en allerede ganske ryddig leilighet, plukker opp hvert støvkort jeg finner, tenker på alt jeg må gjøre før freddan, begynt å skrive handlelisten, o s v Siden jeg ikke er så godt kjent med ham enda, tenker jeg, tenk om han ikke er den ordentlige gutten jeg har inntrykk av at han er.. tenk om tenk om... tenk om jeg syns han er helt kjedelig - eller vi ikke går sammen i det hele tatt... hehe hva gjør jeg da Eller - tenk om vi koser oss, kan det bli litt kyss klapp og klem da?? (ikke noe mer!!!) :-) Hadde jo vært kos med litt kos (noe mer er for tidlig og uaktuelt, og situasjonen passer ikke), men får jo gå litt forsiktig frem og siden vi bare er i bli kjent fasen..... .... ...? Ja, nei det blir spennende... spennnede dager fremover.... wuuuuuuuuuuuhhh hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå