Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Jeg er nå inne i min 6 pp etter at jeg mistet spiren min. Jeg var 12 uker på vei da jeg mistet. Begynner å miste håpet... Før har jeg alltid blitt raskt gravid. Hvor lang tid tok det fra din MA til du ble gravid igjen?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Det tok ganske nøyaktig 6 måneder fra ma til jeg ble gravid på ny.... Og da prøvde vi med sånn passe intensitet (dvs uten eggløsningstester men ganske bevisst). Så ikke stress, det ordner seg når kroppe er klar! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Tusen takk for svar. Flere med erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Nesten på dagen 4 mnd etter utskrapning. Tror det er litt avgjørende om du har utskrapning eller ikke også.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 To måneder etter SA og tre måneder etter MA. Det er bra at du ikke ble gravid rett uten at mensen var tilbake igjen, for da er det lettere å miste igjen. Kanskje kroppen din trenger litt lenger tid på å restituere seg igjen? Det går nok bra snart, skal du se! Klem,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå