Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Synes det virker veldig spesielt..
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Les den boken da vel... Ikke så mange mødre/blivende mødre som egentlig har innsikt i hva som skjer der likevel, så jeg tror det er feil sted å spørre ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 Ja jeg regnet med det, men det kunne jo hende at noen visste noe..
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 Har du prøvd å google det? Kanskje du får mer svar fra der enn her inne?
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #5 Skrevet 14. februar 2010 Svigerfar meldte seg inn i Odd Fellow. Og det jeg ser, er at det er en "cult" for menn med dårlig selvtillitt! Leke-gruppe og wannabe Frimurere... Frimurer er jo noe mye, mye større!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #6 Skrevet 14. februar 2010 Det er ikke så skummelt som det høres ut (siden vi damer ikke har mulighet til å være med og kontrollere det de driver med De fleste losjene fremmer selvutvikling. Jeg har bare sett positiv utvikling på dem jeg kjenner som er medlemmer Les boken med åpent sinn og husk på at alt som skrives er farget av forfatters eget syn. Ganske interessant lesestoff egentlig
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #7 Skrevet 14. februar 2010 Vet litt om hva som foregår i frimurer losjen,det det visst nok går på er selvutvikling,det å skulle bli et bedre menneske,brorskap og å ville verden det beste. Er jo begrensa hva oss outsiders får vite om det. Men frimurerene har en egen losj for damer som heter Maria losjen,man skal gjerne ha bikka 30 for å søke medlemskap. Noe jeg tror jeg skal når den tid kommer. Er en FLOTT nettverk å ha i ryggen hvor enn man er i verden. Mange av verdens mest inflytelsesrike og mektige mennesker er nemlig frimurere,og de hjelper alltid hverandre. Flott tankegang synes nå jeg:)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #8 Skrevet 14. februar 2010 I Odd fellow driver vi mest med veldidig arbeid. Ikke noe hokkus pokkus;)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #9 Skrevet 15. februar 2010 "Mange av verdens mest innflytelsesrike mennesker er frimurere, og de hjelper alltid hverandre. Flott tankegang synes nå jeg". Jeg tror du bør se på den tankegangen et par ganger til. For dette er en temmelig korrupt måte å påvirke samfunnet på. Og det gjøres uten menigmanns innsikt og oversikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå