Gå til innhold

Ingen smerter etter p-pilleslutt?! Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Gått på p-piller i ti år, fyrst på Trionetta og så på Yasmin. Alltid hatt kraftige menssmerter, men med bedring etter eg starta med p-piller. Måtte så skifte merke undervegs, pga.tiltakande menssmerter og blødningar, med ei bedring igjen etter skifte av pillene. Sjølv om det betra seg etter at eg starta med Yasmin hadde eg fortsatt menssmerter som kunne vere irriterande, men fullt overlevbare :) Som eit "tilfeldig" funn hos gynekolog fann dei ut at eg hadde endometriose i desember 2007. Slutta så på p-piller i oktober 2009, for å prøve å bli gravid. Hadde forventa eit H**** når menstruasjonen kom, med kraftige menssmerter og blødningar, slik som tidlegare, men dei uteblei. Har mens kvar mnd, men knapt noken smerter i det heile tatt, og ikkje noko meir blødning enn då eg gjekk på p-pilla. Noken andre som har samme/liknande erfaring? Testar syner at eg har eggløysing, for eg har tenkt tanken på at kanskje kroppen ikkje er heilt "i gjenge" igjen etter langvarig p-pillebruk.

Håpar på ein postitiv test innen overkommeleg tid :-)

Fortsetter under...

heihei =)

fekk utskrive pillen som 14 åring grunna ekstreme menssmerter (truli grunna endo) gjekk på pille i 4 år, tok nesten 1 år etter pille slutt før mitt "helvette" begynnte igjen, trur det er fordi det "sitte" i kroppen så pass lenge etterpå...

Takker for svar :)

Har tenkt den tanken ja, sida eg hadde innstilt meg på eit smerterhelvete deluxe.. Får vere glad so lenge eg sleppe det, so lenge det ikkje går utover mine sjansa for ein positiv test då... :)

P pillene har sannsynligvis undertrykket endometriosen slik at den er mer eller mindre brent ut. Derfor kan det hende endometriosen trenger lenger tid enn et par menstruasjoner for å aktiveres adekvat. En vet jo at endometriosen formerer seg og vokser gradvis for hver mens en har.

Har selv endo, brukt p pille i 3-4 år uten månedlige blødninger, og ble gravid etter en mnd uten p piller :) Takk og lov for at p pillen har reddet meg fra stygge sammenvoksninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...