Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Jeg har fått munnskåld, og det er så utrolig vondt! Helt utrolig at det lille såret kan hemme meg så mye, jeg kvier meg for å spise. Har noen et godt råd å dele med meg?
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 vært mye plaga med det, så for forebyggende bruk tannkremen zendium. Når du først har fått det er det å skylle med vademecum. Jeg har i de seinere år prøvd ut en litt mer drastisk metode: tar rein vademecum på en qtips og renser blemmen, drar så over med en tørr qtips for å få en tørr flate for så å ta aloe vera på. Det er noen øyeblikk med veldig vondt, men blemmene går fortere vekk og verdt det.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 Kok opp vann ta et ts med salt oppi. En kopp+ en ts salt altså. Å vent litt til de går an å skylle munnen med. Det fungerer utrolig bra. Mye bedre virkning enn munnskyllevann.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #5 Skrevet 14. februar 2010 Samboeren min har det. I tillegg til å pusse tennene med Zendium, tar han Longo Vital urtekosttilskudd, Prolin Herstat og av og til Aftamed. Sinktabletter skal visst også hjelpe.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #6 Skrevet 14. februar 2010 Her var det mange gode tips. Takk! Det blir skylling med saltvann i kveld, og tur på apoteket i morgen. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå