Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Jeg har lenge klaget litt på mannen min om at han er så lite romantisk. Aldri blomster, noen oppmerksomhet på morsdag eller Valentines. Jeg sier at jeg ikke bryr meg om noe så overflatisk som Valentines, men innerst inne hadde det jo vært litt stas med en liten oppmerksomhet. Vi har aldri reist noen plass alene, aldri spist en romantisk middag med levende lys (det er som regels i hver sin sofa forran tven), aldri gjort noe spesielt. En dag så spurte jeg min samboer om hvorfor han ikke var mere romantisk, og om han husket sist gang han gjorde noe romantisk for meg. Han snudde om på visa, og spurte sist jeg gjorde noe romantisk for han. Jeg kunne ikke huske det.. Vet egentlig ikke hva vi kan gjøre som er romantisk.... Er det noen som har tips til å blåse litt liv i et uromantisk forhold?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 En av dere må jo begynne!!! Lag en romantisk middag en kveld, tenn lys på bordet, slå av tv'en (helst dekke på spisebordet så tv ikke er fokus), sett på litt musikk og kos dere sammen. Vær oppmerksom og positiv, ta rundt ham når han går forbi deg, gi ham et kyss eller ta påham på en måte som gjør at han vil forstå at du har lyst på ham:) Send ham ei søt melding der du sier du er glad i ham, at han er deilig el.l. Bare litt ekstra oppmerksomhet. Sørg for å sette av en kv i uka til dere to, til noe koselig. Men da må begge være klar over at det skal være dere-tid, så ikke han vil se fotballkamp i stedet;) Da kan dere legge dere tidlig, kose og ha sex med stearinlys i rommet- veldig stemningsfullt. Tipper at om du anstrenger deg litt så får du også respons fra ham. Mange menn tenker ikke på slikt. Før neste valentinsdag kan du jo droppe noen kraftige hint, spør om dere ikke skal ha en kosedag på valentines, spise noe god mat og drikke litt vin. KJøp italiensk is eller Tiramisu til dessert. Si at du har kjøpt en liten ting til ham, og spør spøkefullt "hva får jeg da"? Og si -på en ok måte- at du synes det hadde vært så hyggelig om dere kunne markere slike dager litt, kjøpe blomster og noe godt å spise, en liten gave, på slike dager. Spør hva han tenker om det. Er han eneig må du sikkert uansett minne ham på det neste gang, slik at han ikke glemmer. Men prøv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå