Gå til innhold

august tvillinger!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei , nei jeg har ei datter på 3.5 år fra før , hadde egentlig ikke planer om noen flere akkurat nå , men da det først skjedde så smeller vi til med 2...he he , jada , går nok greit , må bare få synke inn litt først. Får jo litt panikk med en gang da , men blir nok kjempekoslig.

Ellers går alt bra med deg ?

Kan skjønne det er et sjokk! Var nesten det jeg var mest engstelig for på tidlig UL. Men når man først blir vant til tanken, tror jeg at det blir stas. Vet du om de er eneggede eller toeggede enda? Tror du er den første med tvillinger jeg har sett her inne, men på juli-klubben er det en hel gjeng ;)

Lykke til!!

Vet lite enda , men skal på ny ul 26 februar. Var ikke i mine tanker engang at det kunne være to..var på tidlig ul pga jeg ikke husket sist jeg hadde mensen og jeg har brukt p-piller...så kan trygt si at det var et sjokk ja.Men der var det livat gitt og alt så bra ut , kan nok hende det er juli jeg havner på og da pga føder ofte et par uker tidligere en termin sier dem. Det positive er at vi blir godt fulgt opp, skal på mange ul og undersøkelser. Syns nesten det var for lite da jeg gikk med min datter. Blir spennende. Lykke til du også.

Annonse

Hei,jeg er også ny her.Vi har syv barn og skulle jo ikke ha flere men,alt sviktet og vi var lykkelig gravide igjenn:).Så skulle jeg på nakkefoldskanning da jeg er fyllt 40 år,der lå de begge to og sprellet rundt så nå er det tvillinger i vente i August.Jeg har jo erfaring med barn men,dette er virkelig nytt å spennende,grue gleder meg..

emblamoren

Hei emblamoren! He he , ja du får litt å stri med da med 7 barn fra før, jeg har kun en...da skal jeg ikke klage! Gratulerer foressten , gruer og gleder meg jeg også, men vi skal nok klare dette da! Vi er da jenter...

Jeg er 37 år , og vi har visst stor sjans for å få tvillinger ietter fylte 35år,stemmer nok bra det ser jeg. Ny ultralyd på fredag for oss , da får vi høre mere ang kjønn og om det er eneggede eller toegget. Det blir spennende. Håper bare alt står bra til jeg og at begge spreller enda. Kjnner jo litt liv , men umulig å si om det er fra en eller to.

Hei trebarnsmor!

Så morro , gratulerer! Det går nok bra regner jeg medd, gjør ofte det.Og må jo bare det da! He he , vi har ikke anna valg vel.

Var på ul idag , det var toeggede og alt var bra , ser ut til at det ble en gutt og ei jente...artig med en av hver da. Men termin er flytta til 28 juli så da er jeg over i juli termin klubben for min del. Lykke til

Så moro! Alltid gøy da termin blir flytta frem! Dem trodde jeg å hadde jente og gutt, syntes dem så et skambein :) men skal tilbake 17. mars, å da får jeg endelig høre sikkert(forhåpentligvis)

50% av alle toeggede er jo en av hver, å 25% for to av samme :) så litt moro! Spent på om dem ser om det er en eller toegget jeg nå! Masse lykke til fremover!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...