UnePune äntligen hemma! Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 http://juneaakre.blogspot.com/2010/02/til-salgs.html Blei ikke helt fornøyd med hverken styling eller bilder, men det blir som det blir! Noen som har tips til endringer eller annet som er lurt å ordne til når man skal ha visning?!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 14. februar 2010 Og, ja - jeg veit at det utvendige bildet er "rotete", men det var det beste jeg hadde...=)
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 fin leilighet!!! regner med at bildene kanskje er tatt med vidvinkel??? For meg blir det alltid merkelig når folk plasserer sofaen sin så nærme kjøkkenet. Dette gjelder sikkert bare meg!!! Men spisesuten ble liksom ikke i tilknytning til kjøkkenet. Der ville jeg ha byttet om tror jeg!! men nå skal jo dere tydeligvis ikke bo der lengre....hehehehehe:) Lykke til med salget
UnePune äntligen hemma! Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2010 Vi flytter rundt på møblene stadig vekk, men etter gubbelars handla DIGER tv har vi liksom møblert "rundt" den...=P
___ Skrevet 14. februar 2010 #5 Skrevet 14. februar 2010 Fjern trådstativet på første innendørsbilde, bytt plass på sofagruppe og spiseplass, bytt dobbeltsengen på første sengebilde med en enkeltseng (det ser for trangt ut der), skift ut sengeteppet med et med litt farge, snu sprinkelsenga eller sett noe annet under vinduet slik at rommet virker litt bredere og legg inn et bilde av romløsningen. Det var i hvertfal mit forslag til forbedringer.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 14. februar 2010 #6 Skrevet 14. februar 2010 Fjern trådstativet ja, ville ha prøvd å bytta om på spisestua og sofaen jeg og! Bytt sengeteppetil et med en sterk farge, legg gjerne noen pynteputer øverst, nå ser det litt ut som en stor beige klump på bildene! Elles så var det en kjempefin leilighet som dere helt sikkert får solgt fort!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2010 Takk for forslag! Enig i at trådhyllene ser helt malplasserte ut =P Får se om jeg kan klare å omplassere de. Ellers er det ikke så lett å sette sofaen der hvor spisestua står, det er litt for trangt der...litt vanskelig vinkel å møblere synes jeg! Det er greit med plass der dobbeltsenga står, er et sengebord på andre sida der og, det synes bare ikke på bildet ser jeg nå. Skal se om jeg får slengt på noen puter på teppet =)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 14. februar 2010 Men...vi har altså 5 soverom...blir det da 5-roms eller 6-roms?!
___ Skrevet 14. februar 2010 #9 Skrevet 14. februar 2010 6 hvis dere har bare en stue og alle rommene er godkjente som soverom i forhold til størrelse, takhøyde ol.
NormaJean Skrevet 15. februar 2010 #10 Skrevet 15. februar 2010 Kjempefin leilighet altså, sånn vil jeg ha;) (i oslo, hehe) Men, bildene dine. Er enig med de forandringene de andre foreslår. men du bør også tenke på hvordan kamera er vinklet når du tar bildene. Flere av de første bildene er altfor "ovenfra og ned", og da blir det litt for mye gulv og litt for lite rom hvis du skjønner hva jeg mener? Eller så hadde jeg også valgt å ta et nytt bilde av dusjkabinettet, ble litt voldsomt. Likte kjøkkenbildene og gangbildene:)
Rampongi Skrevet 15. februar 2010 #11 Skrevet 15. februar 2010 Wow! Det var lekkert det UnePune. Kjempefint hus. Vi har likt gulv i gangen Den går sikkert kjempefort! Synes det var rålekkert jeg. Tenkte ikke over at det ble mye gulv eller mye seng eller noe trådstativ, men jeg er vel ikke så kresen på sånt.
Full house Skrevet 15. februar 2010 #12 Skrevet 15. februar 2010 Kjempefin leilighet, og jeg synes det var fint møblert, jeg! Sofaen passet godt der den, og jeg synes også spisestuen gjorde seg der det var innhuk :-) Om jeg skulle ha forandret på noe, hadde det vært å fjerne trådstativet, og rullet opp markisen på bildet av leiligheten utvendig :-) Lykke til med salg!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #13 Skrevet 15. februar 2010 Takk alle sammen =) Det blei ikke tid til å ta nye bilder, men skal ta med meg noen av tipsene til når vi skal ha visning! Ja, også var det 6-roms ja, hehe! Litt svimmel her =P
UnePune äntligen hemma! Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #14 Skrevet 15. februar 2010 Finnkode: 20968088 =)
Lea Laus Skrevet 15. februar 2010 #15 Skrevet 15. februar 2010 Ville tatt ned Tv'n på soverommet, den har ikke noe der å gjøre, det ble rett og slett litt rotete. Og kvitt deg med det sengeteppet, kjøp et med noe farge, rommet ble for beige uten kontraster. Hent gjerne igjen noen farger fra det bildet som henger over sengen. Og sett tråstativet i garasjen, svigermor whatever. Syns ikke du trenger å gjøre noe med sprinkelsengen, men det er nå meg. Stek boller en time før visningen, det lukter så godt Evt. kjøp en svak husparfyme. Ha det ekstra godt og varmt på visningen, gjerne 23-25 grader det gjør boligen lun og god.
Lea Laus Skrevet 15. februar 2010 #16 Skrevet 15. februar 2010 Enig i at bildene ikke var optimale, men boligen ser fin ut. Noen bilder var mørke, mens andre lyse, og hva skjer med de lampene i stua? Sikkert veldig fine i virkeligheten, men det så ikke bra ut på bildene. Nå er jeg ekstremt pirkete da Som sagt boligen ser veldig fin ut.
Gemini7 Skrevet 15. februar 2010 #17 Skrevet 15. februar 2010 Kjempefint rekkehus!!!! Vi ser etter ny bolig selv nå, og hadde denne ligget i oslo- til DEN prisen- hadde vi slått til på flekken.. Her går 3-roms leil for 2.3.. Dette går nok glatt å selge:)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #19 Skrevet 18. februar 2010 Hvis det er noen som er ute etter sted å bo i Porsgrunn, så har vi visning i dag kl 16:30-17:30 - velkommen! =)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #20 Skrevet 18. februar 2010 Da har vi hatt visning og det var heldigvis noen som hadde trossa snøføyken for å komme å se =) Fått inn et bud alt, så får vi håpe på budrunder så prisen blir høyere! Takk til alle som kom med tips!
Gjest Skrevet 18. februar 2010 #21 Skrevet 18. februar 2010 Så gøy med bud etter visning. Jeg lurte på hvor du hadde kjøpt den kule køysengen eller har du laget den selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå