Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Jeg blir antagelig alene snart og det er jo utrolig leit, men jeg vil jo at det skal gå så lite som mulig ut over ungene. Har lyst til å gjøre noe i sommerferien uansett, men hva skal man gjøre med en på ett år og en på fire, som ikke bare blir utmattende for alle mann? For minstemann spiller det nok ingen rolle, men vil gjøre noe morsomt for eldstemanns skyld. Om han ikke er stor nok til å skjønne nøyaktig hva som foregår, så forstår han jo at noe er annerledes
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Lurer litt på det samme selv, men tror det blir noen småturer med venner, tror ikke jeg orker å reise med fly alene med to små, og kan ikke spørre single venninner om å dra på langferie med meg og barna. Men har tenkt på en slik pakketur til Danmark som man kan få kjøpt via fergeselskapene. Har ikke undersøkt det ennå, men det skal visst være barnevennlige hoteller (bl.a. med badeland) og det blir jo ikke lange bilturen når man tar ferge. Der er det også mange andre barn som mine barn kan leke med, og kanskje andre voksne jeg kan snakke og ha det hyggelig med. Jeg er heldigvis ikke så sjenert, og komme rlett i kontakt med andre. Blir nok kvelder alene når barna har lagt seg, men så lenge vi er aktive om dagen, blir jeg jo også trøtt om kvelden. Mener jeg leste at Aleneforeldreforeningen også arrangerer turer.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Hadde vært kosleig å vært flere sammen med barn. Blir litt betseforeldre, men ikke helt det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå