Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Vi pusser opp huset, og jeg er så i tvil om hva jeg skal velge når det kommer til møbler. Tak og vegger er hvite, og gulvet er hvitoljet helplank. Men farger og tresort på møbler er så vanskelig! Jeg synes alt blir "harry" så fort. Som f. eks. den helt hvite stilen. Den er tydeligvis på vei ut, og ikke særlig praktisk heller spør du meg. Jeg tenker eikemøbler og mørk grå sofa? Eller har du noen andre tips?
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 MItt råd er å ha det som koster mest, i en nøytral stil, f. eks eikemøbler å mørk grå sofa. Eik er den mest nøytrale tresorten, og mørk grå sofa er etter min mening bedre og mer praktisk enn hvit. Så om du vil ha forandringer, endrer du tilbehøret, noe som blir billligere og enklere enn å endre alt.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 Ta en titt på finn.no, bolig til salgs... de fleste boligene der har ganske tidløs interiør...
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 Jeg hadde nok også valgt eik om jeg kunne valgt alt på nytt. Jeg har mye mørke møbler nå, og tenker bytte ut noe med eik. Å blande eik og mørke møbler er veldig fint syns jeg:) Jeg har hatt stoff sofa i flere år men kjøpte for halvannet år siden min første skinnsofa. Type amsterdam fra bohus. Aldri vært så fornøyd med en sofa før, og så lenge barna er små forblir det skinn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå