1jente+1spire Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 tenker på feks, brann, avløp, rom vindu osv... går det virkelig ann å lage en hybel av 20 m2?
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Selvfølgelig går det ann å lage hybel av 20 kvm. Jeg har leid hybel på 13 kvm. Det var det en vask og så var det felles toalett, dusj og kjøkken sammen med 11 andre hybler.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 Skal vel gå an å finne dette på nettet.. Det jeg vet er at vinduene må være slik at det går an å komme seg ut av de, er krav til størrelsen. Må være vindu eller dør ut i det rommet en skal sove i (regner med det går fint når hybelen er 20 m2).. Krav til takhøyden på badet tror jeg, 240 cm.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 "Hybel" trenger egentlig bare være et rom med tilgang til kjøkken og bad. Det skal ha to gdkjente rømmningsveier (dør og vindu), røkvarsler og ellers være godkjent som beboelsesrom. Om du får leid det ut slik er en annen sak. En "leilighet" skal også ha kjøkken, bad og egen inngang. Da skal det også være brannslange eller eventuelt brannslukkingsapparat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå