Gå til innhold

Hvor mye sover barnet deres på ca 10 mnd om dagen?

Anbefalte innlegg

og natten. Har dere en eller to dupper.

Her soves det fra ca 19/19.30 til 06/07 og har to dupper på ca 1 t på dagen. Har i det siste sovet 2 timer på formiddagen og ingen dupp på ettermiddagen.

Hvordan er rytmen på deres 10 mnd +/- gamle baby...?

Fortsetter under...

Min er snart 11 mnd da, men svarer likevel =)

Legger seg 19.00-19.30. Står opp en eller annen gang mellom 07-08. Som oftest rundt 07.30. Har sovet natta rundt (som regel) de siste 2 mnd.

Legger seg 2 timer etter vi har stått opp. Sover da alt fra 45 min til 1,5 time. Sover en til lur rundt kl 14. Sover da 1-1,5 time.

Vi har nettopp startet med en dupp om dagen til lillegutt. Han våkner rundt kl 08.00, og sover dupp klokka 13.00. Da sover han mellom 1-2 timer. Han legger seg til natta kl 20.00.

Det har fungert veldig fint, han har vært litt mer grinete enn vanlig, men det blir bedre og bedre for hver dag. Nå sover han fra han legger seg til han våkner om morgenen, og det er så deilig, siden vi sleit litt med at han var en del våken om kvelden etter at han hadde lagt seg.

Hun legger seg for kvelden kl19-19.30. I det siste har hun begynt å tro at det er morgen 05.30, men etter iherdig innsats fra oss sover hun videre til ca kl 8. Da må hun ligge i sengen med oss, helst med litt pupp om jeg er tilstede.

Har så smått begynt med en lur på dagen og da sover hun fra 11-13. Om hun våkner etter bare en time må hun sove litt på ettermiddagen også, men må da vekkes etter en halvtime.

Det ser ut til at det endelig har løsnet etter mange mnd med rot og lite søvn. Tilsammen blir det ca 14 timers søvn i døgnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...