Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Jeg blir antagelig alene snart og det er jo utrolig leit, men jeg vil jo at det skal gå så lite som mulig ut over ungene. Har lyst til å gjøre noe i sommerferien uansett, men hva skal man gjøre med en på ett år og en på fire, som ikke bare blir utmattende for alle mann? For minstemann spiller det nok ingen rolle, men vil gjøre noe morsomt for eldstemanns skyld. Om han ikke er stor nok til å skjønne nøyaktig hva som foregår, så forstår han jo at noe er annerledes
Hellobaby Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Jeg reiste til Hellas med min fireåring, og i år er det mulig jeg reiser alene igjen med sønnen min, og min lille baby. Jeg tenker at det er jo ikke mer stress å være på ferie en hjemme, men må bare tenke litt på hvordan man vil legge opp ferien. Jeg har lyst på en uke ved et familiehotell et eller annet godt og varmt sted :-) Normalt sett liker jeg å farte rundt å oppleve ting, se meg om, snorkle og være på stranden. Men med små barn blir det nok mer late, lange dager ved badebassenget hvor barna kan bade, leke og more seg! :-)
Hellobaby Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 Bare reis avgårde og nyt sol og ferie! Det skal vi, med eller uten ei annen alenemor-venninne jeg har :-) God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå