Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Uten å blokkere en og en person, men bare så ingen finner meg der.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 er ikke det å bli funnet litt av poenget til fb? Eller har jeg misforstått?
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 Jeg tror ikke det går ann lenger... med nye facebook... jeg syns det var synd jeg også
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 det går vel an å slette - eller ihvertfall inaktivere - profilen sin, gjør det ikke? men, da er du jo ikke der lenger... Er du der kan du finnes, ferdig med det... Men, du kan jo begrense veldig hva folk ser.. Du trenger ikke ha bilde av deg, ikke venneinformasjon eller noen ting tilgjengelig for folk som ikke er vennene dine...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. februar 2010 #5 Skrevet 14. februar 2010 Du får lage deg en profil under falskt navn da.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #6 Skrevet 14. februar 2010 Vil ikke bli funnet av en person..men har ikke navnet for tror ikke hun bruker sitt ekte navn. Dumt det ikke gikk an lenger. Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå