Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 minsten har nå lagt seg 2 kvelder på rad, uten å ha spurt på smokken sin. Han har grått litt, men ikke sagt at han har savnet smokken. Så kommer da den geniale mannen min på at han skal lete etter en smokk til han. Og han fant:( Sønnen, 3,5 år, ble selvsagt kjempefornøyd, men jeg synes det var unødvendig. Men gidder ikke starte en krangel pga dette da:)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 du og mannen din bør jo snakke om dette PÅ FORHÅND istedetfor at du går og blir irritert for ting dere kanskje ikke har snakket om engang! Mannen din kan vel umulig vite hvordan du tenker om smokkebruk hvis dere ikke har snakket om det? Hvis dere derimot _har_ snakket om å begrense smokken så skjønner jeg at du er irritert, men da ville jeg nok ha vært mer enn litt irritert ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 I stedet for å bli irritert burde du si det med en gang. Det er det som er problemet i mange forhold. Man blir irritert for småting og når det etter langt om lenge blir nevnt så blir det sånn" Du gjør alltid s¨ånn" eller " du gjør aldri sånn" Det blir det problemer av... Tar man ting der og da så blir det en spesifikk ting å ta tak i, som er mye lettere å gjøre noe med enn sånne generelle "du er sånn og sånn" krangler....
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 Har da sagt i fra, er da ikke dum heller. Men vi er nå ikke helt enig på dette punktet da.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #5 Skrevet 14. februar 2010 Sagt i fra høres feil ut, men vi har snakket om det, han vet hva jeg mener.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #6 Skrevet 14. februar 2010 Du har jo selv holdt muligheten åpen for å "finne igjen" smokken bare ungen klaget nok. Ellers hadde du vel kastet og ikke bare gjemt dem? Det dreier seg altså bare om at du og mannen hadde litt forskjellig tanker om HVOR KRAFTIG sønnen skulle uttrykke savn før han fikk smokken tilbake.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #7 Skrevet 14. februar 2010 Nei, for jeg hadde aldri gjettet at det lå en smokke der. Dessverre er jeg, pga en skade, ikke så mobil for tiden, så jeg har greid å lete overalt heller. Han har ikke spurt etter smokken de to siste nettene. Men han har grått litt. Ikke noe alvorlig det heller. Og selv ikke da sa han at han ville ha smokken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå