Gjest Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 så gikk det ikke da.. er det litt annerledes nå? 080377, termin 180710 kjønn og kjærlighet lurer jeg igjen på takk )
Sanna28 Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 dytt litt til på den senere i kveld. Jeg må ut og lufte hodet og hunden nå
Sanna28 Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Hei, Jeg skal prøve å se hva jeg får opp på deg... Jeg pleier å få opp masse info ganske fort, men jeg synes det er litt vanskelig å komme i gang med deg... Jeg har følelsen av gutt. Jeg får opp 21.7 veldig sterkt her. Har du to barn fra før av? Er det med samme mann? Jeg fikk litt følelsen av at du har de to barna med en tidligere mann og at babyen i magen er med en ny. Stemmer det? Jeg får opp jenter på de to første barna. Jeg får litt tom følelse inni meg når jeg prøver å se på kjærligheten... Jeg vet ikke helt hvorfor. Jeg får opp at du har et forhold, men at det er visse ting du ikke er helt fornøyd med. Jeg får opp en del misforståelser og utrygghet i bunnen. Selv om det egentlig ikke er grunn for dette. Jeg tror det kommer til å bli bedre i løpet av våren/sommeren. Jeg ser en ny start for dere på mange måter. Jeg tror dere kommer til å forstå hverandre på en helt ny måte etter hvert som du kommer lenger ut i svangerskapet. Det blir en ny dybde i forholdet og dere kommer nærmere hverandre. Jeg ser også en ferie på dere. Jeg tror det blir til høsten. Har dere planlagt det med barna? Når dere har permisjon sammen el. ferie. Jeg får opp Tyrkia, men det kan også være andre steder i "syden" også. Pass på å ikke være for fokusert på graviditeten hele tiden. Dere må få tid til å bare være litt kjærester også. Så la alt av planlegging av babyutstyr etc etc. ligge innimellom. Jeg tror han trenger litt pusterom fra alt dette noen ganger. Det vil falle ham mer naturlig lenger ut i graviditeten. Da blir det mer virkelig for ham. Ellers ser jeg masse glede og kjærlighet til det lille barnet i sommer. Jeg tror dere får en veldig fin sommer i år
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 heihei! tusen takk mye stemmer, jeg har to jenter, ei fra tidligere og ei med han jeg er gravid med nå. har også en magefølelse for at jeg venter en gutt nå og terminen er ikke satt enda, men kan nok bli forskyvet til den 21 juli, skal ha keisersnitt fordi jeg har hatt to før, så får nok babyen ut litt før jeg er helt tom når det gjelder kjærligheten, har gitt litt opp så skjønner GODT følelsene du får på det. han har flyttet hjem til usa for å studere, og der borte har han sviktet meg og hatt kontakt med andre damer. så vi er ikke på talefot akkurat nå, og jeg vet ikke helt om jeg ønsker å prøve videre. alle rundt meg mener jeg bør la han gå, men jeg vet ikke helt selv hva jeg vil. han har valgt å ikke ha kontakt med meg, så jeg har ikke snakket med han på fire uker. men det er nok mye usikkerhet og missforståelser som har ført til det her, men spm er nok bare om jeg klarer å gi han noen flere sjanser.. jeg vingler veldig på det og klarer ikke bestemme meg så lenge han ikke vil snakke med meg heller.. vi hadde planlagt en tur itl usa sammen til høsten, før alt dritten skjedde nå ved nyttår, men jeg vet som sagt ikke hvor vi ender opp. så har ikke de største forhåpninger for noe.. men tusen tusen takk!! du traff godt og jeg fikk mye å tenke på stor varm klem
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #8 Skrevet 17. februar 2010 hørte forresten fra han idag.. så får nå se hva som skjer fremover klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå