Gå til innhold

Andre som legger på seg TIDLIG i sv.skapet?...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kun 5+3, men merker allerede at rumpa og hoftene er blitt bredere. Buksene er blitt mye strammere over det området,ja.. :( Er helt tragisk synest jeg! Er mitt 3. sv.skap, og har hatt det sånn i alle sv.skapene. Det er det første symptomet jeg får på at jeg er gravid; eser plutselig ut.. Er det normalt?? Andre som har det sånn, eller er jeg helt unormal? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I så fall er vi flere unormale her :) Har lagt på meg mye gjennom hele svangerskapet, jeg. Ender sikkert på minst 25 kg pluss! Ikke noe moro, men i og med at dette er mitt tredje svangerskap vet jeg at jeg får det bort igjen, heldigvis. Måtte begynne med mammabukser i uke 8 denne gangen...(sånne for de første mnd). Er jo tungt å drasse på disse kiloene, men jeg vet ærlig talt ikke hvordan jeg skulle unngått de.

Skrevet

Nei, jeg aner ikke hvordan jeg skal unngå de heller... Spiser normalt, gjør som jeg pleier..men likevel eser jeg ut! La på meg 27kg med første og 23kg me andre... Får håpe jeg kan holde meg under 20kg denne gangen da..;P hehe De går jo vekk igjen her også, men jeg bare hater meg selv når jeg er gravid pga disse kiloene! Ser jo ut som en ball rett og slett!:( Jaja..;)

Skrevet

Har også hatt vektøkning som første symptom, lagt på meg alt av vekt før uke 20 med de to første. Blir spennende å se denne gangen, siden JM anbefaler at jeg skal legge på meg litt mer enn jeg tidligere har gjort (har endt opp på en 8-10 kg i pluss, og det har stort sett forsvunnet på føden) prøver jeg å spise annerledes...

Skrevet

Her også. Legger på meg HELE svangerskapet....sukk

Skrevet

jeg er 23 uker og har lagt på meg 8 kg alt:\ uff... la ikke på meg så mye sist. sa la jeg på meg bare 15 under hele svangerskapet, og nå har jeg nesten halve tiden igjen:(

Skrevet

Leser forøvrig tittelen på innlegget som "Andre som legger seg TIDLIG i sv.skapet?..." - og jeg gjør gjerne det også, jeg - sovner helst på sofaen under barneTV:)

Skrevet

Jeg gikk opp 4 kilo i første trimester og følte meg skikkelig feit... (la på meg rumpe/lår, armer og pupper i tillegg til at magen var skikkelig oppblåst).

Etter det har ting stabilisert seg, har gått opp i rykk og napp og er nå i uke 30 på 9 kilo pluss.

Skrevet

Ermm. Synes egentlig dere er heldige. Jeg er 19+4 og har til nå lagt på meg *cough* 10 kilo!!!!!!!!!!!!!

Hørtes voldsomt ut, det vet jeg, men i første svangerskapet hadde jeg i uke 20 gått opp 25 kilo, så er egentlig takknemlig foreløpig.

*Gikk forresten opp til sammen 55 kilo i forrige svangerskap - håper håper håper at ikke det skjer igjen!!

Skrevet

Jeg er i uke 18 og har lagt på meg 9,5 kilo. Ugg, vil ikke ha flere...

Skrevet

Huff da..... Ja her kommer kiloene på løpende bånd. Er nå 15 uker og har lagt på meg 12 kg. Huff huff.... Liker det ikke, men men... ;O)

SpongBob: hehehe..... prøver å legge meg tidlig jeg også. ;O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...