camillla Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 har ikke brukt noen prevansjon. har hatt mensen veldig regelmessig hadde mensen sist 31.jan - 5.feb, men blødde ikke så veldig mye. nå di siste dagene er jeg morgenkvalm, oppblåst mage, murringer, må ofte på do, føler meg rett og slett veldig gravid. (har vært det før og føles akkurat slik det var den gangen) tok en test rett før sist mens fordi jeg trodde jag var gravid da, men den var negativ.. er jeg gravid? eller er det innbilt svanngerskap? kan man innbille seg slik at man får alle symptomer? er veldig redd for å bli gravid igjen og har tatt graviditetstester flere gang i mnd for å sjekke.. trenger råd! pliiiis:)
LunaPuna Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Ja, man kan få gravidsymptomer uten å være der dersom man går å tenker mye på det. Evt innbiller seg at man har det. Men hvis du er så redd for å bli gravid - hva med å bruke prevasjon? Høres ikke ut som noen god løsning i drive å ta flere tester i mnd i hvert fall...Hva gjør du om du faktisk er gravid da??
camillla Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2010 kunne ikke bruke prevansjn pga at jeg ammer mitt barn. og da kan jeg bare bruke minipiller og spiral, har prøvd det, og ble kjempe deprimert, så slutta... har ikke bestemt for hva jeg skal gjøre hvis jeg er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå