Gå til innhold

Skal feire 30 årsdagen min i mars. Tenkte be 9 venner på en liten fest. Noen som har noen tips for hva som skal til for at det skal ble litt "ekstra" vellykket? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arrangerer ALDRI noe... så nå skal jeg virkelig slå på stortromma :D

Orker ikke noe sånn veldig store greier, så det blir nå 9 venner av meg som jeg tenkte be (uten følge).

Alle tips taes hjertelig i mot :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi 2..jeg tenkte også invitere 8 jenter..så vi blir evt. 9 totalt vi da. MEN jeg også lurer litt.. tenkte lage noe mat..men hva? Har ikke råd til noe for dyrt, og er heller ingen stjerne på kjøkkenet, så kan ikke være noe avansert, men tenkte noe mere spennende en en gryterett, pizza, taco osv.... men HVAAAA????

Så har vi nesten alltid singstar når det er fest av noe slag, og junior her har playstation så tror jeg skal få ei av jentene til å ta med seg mikrofoner og spilla...

Men ellers da, har så lyst at det skal bli bra, og at de skal være fornøyd...hmmm

Skrevet

Tapas til mat er alltid en slager... mange små retter og kan spise med fingrene. Ellers er jo vin en sikker vinner, god velkomstdrink og ellers så går vel skravla av seg selv med 9 kvinnfolk på rød/hvitvins rus :-)

Skrevet

Først og fremst må jeg jo laste ned litt ok musikk....

Tenkte litt sånn rolig, litt sånn musikk fra "før i tiden", litt stemningsmusikk mens vi skal spise og sånn.

Skal lage noe mat, min søster har visst ei oppskrift som er helt suuuper godt. Stoler på henne :)

Når de kommer tenkte jeg lage en god velkomsdrink. Så setter jeg frem noen flasker med vin på bordet til maten.

Så må jeg ha en litt sånn ekstra god dessert da... Aner ikke hva det skal være, eller.. kanskje en sånn mislykka sjokoladekake med is til... får se.

Etter maten må jo musikken "ta seg opp" litt da :) Li

Men er åpen for ALT av forslag!

Skrevet

Tapas er som en over skrev en sikker vinner. Ellers digger jeg selskapsleker og bøttevis med rødvin.

Skrevet

Hva sa slags leker? Kan kun stol leken... spørs om noen av de blir med på deg, hehehe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...