Gå til innhold

Mann og datter har fått omgangssyken...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min fikk først for 4 dager siden, har bare kastet opp en gang om dagen da. I går ble mannen min dårlig og han kom hjem fra nordsjøen i forgårs... MÅ jeg bli smittet også?? :(:(:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Isj, det er noe herk altså.

Sprite hender og håndtak er det første jeg ville gjort, så du gjør mulighetene mindre for å bli smittet.

Håper du holder deg frisk!

Skrevet

Både hos meg og ei venninde, har berre i mammaene blitt sjuke. Så det virka ikkje som alle i familien får denne som går rundt her. Men det er jo sjølvsagt veeldig vanskleig å seie.

Skrevet

Nei, det må du ikke. Men her fikk snuppa det, spydde på både meg og pappan. Ingen ble syke. 3 uker senere fikk min mamma det, besøkte meg dagen etter hun var blitt frisk, og dagen etter var det jeg som hang over skåla. ;o/

*krysser fingrene*

Skrevet

La de syke ha eget håndkle, vaske hendene og sprite hendene..

Med dette vil sjansene for at du blir syk, være mye mindre..

Her hadde mannen det samme for noen uker siden, verken jeg eller junior ble syke..

*Krysser fingrene for deg*

Skrevet

Takk for svar alle sammen! Jeg ber til høyere makter at jeg slipper unna, mannen er helt elendig! ligger å stønner på sofaen... :( har funnet frem håndspriten, og den skal ligge i bukselomma!!

Skrevet

HUSK håndvask i TILLEGG til spriten!!

Skrevet

selvfølgelig!:):)

Skrevet

Her hadde begge ungene en runde hver - og det så ut til at vi slapp unna. En uke senere ble jeg dårlig, så gikk begge ungene på enda en runde - men gubben har sluppet unna med god margin. Så alle trenger slett ikke få det :)

Skrevet

fikk omgangen i dag... spydde med 10 min mellomrom fra kl 7 til 9 på kvelden, nå får jeg ikke sove for jeg har så vondt i korsryggen... Og jaggu meg kom ikke mannen opp og sa han var kvalm, 10 min senere brølte han til dassen. Så istedet for å kunne slappe av totalt i morgen/dag må er det vel jeg som må kjøre gutten i barnehagen... mannen er jo selvfølgelig for syk, kan jeg tenke meg...;) (joda, har litt medlidenhet...:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...