Gå til innhold

Zassy - snille, orker du..??.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3 barn, men ønsker sterkt et 4. ;))

(Har hatt 2 MA siste 2 årene, men har troen på at det skal gå bra!!)

Klarer du å se når jeg blir gravid tro ??

Kjønn ? Men det spiller ingen rolle :))

Gunn (160271)

På forhånd TAKK !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Gunn :) Som det stormer rundt deg nå da! Er det andre store forandringer på gang også? F.eks flytting/skifte jobb eller lignende? Får opp at det er store innflytelsesrike ting som skjer nå i februar/mars. Kan det være flytting eller en reise som vil påvirke deg i stor grad? Hmm.. noe skjer iallefall! hehe. Det kan selvfølgelig være en graviditet også..men har en følelse på at det er noe annet..Hvis dette ikke er graviditet så får jeg opp en annen periode på deg til neste år..mars er en kjempebra måned! Men igjen tror jeg at det gjelder noe annet.. noe du avslutter - blir ferdig med - som er positivt altså! En fullførelse/ny begynnelse. juli - september kommer "babymåneder" og kanskje særlig desember. Lyst å si fødsel i desember jeg..men jeg skal bare si det sånn forsiktig så får du ta det hele med en klype salt ;) Hm.. kan det være graviditet i mars likevel da og så fylles månedene med babylykke frem til fødsel i desember? hehe, tenker høyt her nå jeg ;) På kjønn tror jeg gutt :)

Ja..ble litt rotete innlegg dette, men håper du fikk noe ut av det og skjønte litt av det :)

Klemklem :)

Skrevet

Har hatt store søvnproblemer siden jul, men ser ut til at de har avtatt nå :))

Men har vært "urolig" i kroppen, nå er jeg mye roligere, så alt ser bedre ut :))

Kom igjen fra en laaang reise igår faktisk (1 uke i De Arabiske Emirater), meget spesielt!

Vi skal ha store omrokkeringer på jobb, til det bedre ganske snart.

Tror vi satser på graviditet i mars ja... hehehe... Blir jeg gravid nå, så er jeg jo kommet til beste tiden i graviditeten i juli-sept. ;)

TUSEN TAKK !!

Skrevet

Ok, takk for tilbakemelding, det er alltid greit å få vite litt :) du får si fra hvis det blir klaff da! Krysser fingrene for deg :)

your very welcome! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...