Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår var jeg og samboer avgårde og kjøpte noen søøøøte små sokker med påskriften "Mom+Dad=Me",som jeg pakket inn i en fin eske sammen med en positiv graviditetstest.

(artig å kjøpe de første plaggene... en viss fare for å ta av på denne fronten kjente jeg. ;) )

Denne søte pakken fikk mamma'n min.

Jeg vet ikke hva ejg skal skrive om reaksjonene jeg,for jeg tror ikke hun vet selv hvordan hun reagerte. Hehe! :-D

Med forundring og vantrohet...?

men så fikk hun summet seg og spurt "Skal du ha baby???"

:) :) :)

Og deretter tok hun heeelt av! Så nå skal hun strikke sokker,klær,vognteppe i lilla-som HUN skal bruke når hun triller,kjøpe en nydelig liten kommode hun har sett,som hun skla ha hjemme hos SEG. Den skal hun fylle med klær hun liker-så jeg ikke skal bry meg med hvordan babyen ser ut når hun passer. Hihi! Det er vel unødvendig å fortelle at våres smak er vidt forskjellig?!

Nei,hun var rett og slett strålende fornøyd!

Svigers reagerte vel likens...litt mindre entusiastiske,men veldig,veldig glad! De hadde begynt å bekymre seg for om vi muligens var sterile. ;-P

De har virkelig v-e-n-t-e-t på dette! Spesielt svigerfar- så nå krysser han fingrene for en liten gutt som skla oppgjenkalles etter ham. ;)

Og svigermor hadde alvorsprat med samboer om viktigheten å være supportiv og støttende fremover,når jeg forandret meg. ;)

Om han ikke vasket gulvet nå,så måtte jeg bare ringe henne. Hehe,en kjekk melding det da? ;)

Søsken reagerte jo også selfølgelig positivt.

Det festligste med hele dagen er jo at alle ble helt tatt på senga!

det er ikke så lenge siden vi bestemte oss for at vi i det hele tatt ønsket oss barn,og langt mindre har vi fortalt til noen at vi prøver- så dette var virkelig en bombe.

En herrrlig,fantastisk bombe! <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy at de ble så glad da! Godt å kunne dele nyheten med en familie som virkelig gleder seg med en.

Svigermors alvorsprat er nok gull verdt! Mannfolk forstår ikke at vi kjenner det på kroppen 24/7....

Riktig lykke til med svangerskapet, Nøtta!

Skrevet

Så kjekt å høre nyheten ble så godt mottatt :) det ble den her også. Spesielt svigers. Men alle hadde ventet på dette.. det var så kjekt å høre, vi ble helt på gråten der vi satt! Nå har svigermor tinget på å lage dåpskjole og vognteppe.. og mamman min har tinget på å hete bestemor :) så koslig når folk er så innvolvert. Og i dag sa svigers at de ville kjøpe et nytt kjøkkenbord til oss, så jeg skulle slippe å sitte ved stuebordet og spise når jeg kom lengre uti svangerskapet.. haha! De er jo søte da.. selv om vi hadde jo tenkt å kjøpe selv neste mnd.. men neida.. skal visst trå til på alle punkt de nå.. sukk..

Skrevet

Så utrolig herlig!! :D

Ble skikkelig glad på dine vegne :))

Flott at alle stiller sånn opp :) Masse lykke til framover:D

Skrevet

Ja,det var kjempekoslig- og for første gang så kjente jeg tårene kom med tanken på den lille nøtta inni der. <3

og jada... her skulle det sponses og strikkes.

Svigers skulle sponse vognen,det var iallefall HELT sikkert- det hadde de gjort til døtrene sine så bror skulle selfølgelig få det han også.

Og siden søstrene hans har småbarn så er barnerommet allerede "fullt opp" med utstyr. ;)

Hihi,nei,det er så trivelig atte! :)

Fortalte det på jobben min idag også- og det gikk over all forventning.

Ingen sure miner,bare et lurt smil fra sjefen og beskjed om at min jobb kom til å bestå av å pakke ut dunputer fremover. ;-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...