Lillemy36 Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Leser så mye her inne.... er det noen som vet sikkert hvor lenge man skal gå på Wild Yam etter EL?????
Ladybug~N&E Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 wild yam kan etter det jeg vet brukes fra el til ikm men ikke etter. jeg ville satt grensen ved 12 dager jeg dersom man har de vanlige 14dagene fra el til mens. så er man innenfor i det minste!!
Bringebærmamma 160611 Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Jeg begynte på WY ett par dager etter EL, og tok de i en uke. Jeg fikk full klaff :-) Lykke til lillemy75!!
Lillemy36 Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2010 vet ikke om jeg helt kan forklare hva wild yam er.... noe "naturmedisin" som kan hjelpe mot så mangt, bla hvis man har for lite progesteron produksjon etter EL, det som gjør at d befuktede egget sitter når det setter seg fast i livmora... noe sånn.... Jeg får komme meg på helsekost butikken å handle da. venter EL om ett par dager. driver å tester med El tester, så det kan bli spennende. "Bringebærmamma" brukte du også bironninggele i forkant av EL????
Bringebærmamma 160611 Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 Ja, brukte bidronninggele i forkant. Lykke til igjen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå