Gå til innhold

Mitt lille søvntips - funket i alle fall utmerket for oss

Anbefalte innlegg

Etter 2,5 år uten en hel natts søvn (vi var oppe maaange ganger hver natt med minstemann fra dag 1), ønsket gutta våre for noen mnd siden å dele soverom. Og at vi ikke hadde rotet oss til det litt før... - nå sover begge som steiner hele natta igjennom og ikke nok med det, de sover begge lenger om morgenen - og det gjør da ikke noe ;o)

Har etter det hørt om flere som har gjort det samme med like stort hell. Vi var egentlig så på felgen at vi ikke hadde orket å prøve før, men angret litt på det ;) Mangel på søvn er en helt ubeskrivelig påkjenning, så jeg velger å skrive litt om vår erfaring her - i håp om at det kan være til hjelp for noen.

Det er selvfølgelig en forutsetning at man har søsken å putte terroristen inn til, men jeg er ikke i tvil nå om at jeg som alternativ ville ha tatt minsten inn til oss om han ikke var så heldig å ha en storebror.

Kan ellers varmt anbefale Naphaugs bok, den har hjulpet en antigråtekurmamma veldig!!

Lykke til alle som sliter med å få de søte små til å sove - det blir bedre!!!!

:o)

• 8 måneder senere...

Fortsetter under...

Vi har en storebror det går an å legge han inn til, men har vegret meg for det for jeg tenker at da våkner han også, men det hjalp altså? Gjorde dere noe mer enn bare å legge han inn dit? kan ikke du fortelle litt mer om det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...