stratosen_er mamma_ Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Jeg har akkurat fått mens nå og har vel funnet ut at d må jeg ha 2 menstruasjoner til før vi kan starte prøvinga...gleder meg til det... vet ikke om d er noen som husker meg her? har jo vært her LENGE før jeg fikk gutten min i 2008;) morro om noen slår følge...
monca*84*j12 Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Hei Stratosen.. Koslig og se deg her inne igjen... Jeg er nå her inne enda jeg.(siden jan.08).. Uten resultater.. sånn er det. hehe. Håper oppholdet ditt blir kort! Lykke til
<3 Adrian <3 Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 håper på 2011 bebis her i huset også.. Har vært prøvere siden august.. Og i dag kom mensen.. igjen! Nå håper jeg nesten at spiren ikke sitter de to neste mnd.. ønsker ikke nov/des barn fordi de da blir så innmari små når de skal begynne på skolen og slikt.. ikke fylt 6 år engang. Men for all del. Sitter spiren denne måneden så er lille selvfølgelig hjertelig velkommen Januar bebi hadde vært ideelt
Lille diamant Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 Hei vi ønsker oss også barn i 2011 vi har prøvd siden april-09 og ble gravide i juni, men mistet dessverre i august. Så har vi forsatt å prøve siden det. Men her er mannen borte annenhver mnd, så vi har egentlig bare hatt 3 pp siden august vi..hehe. Litt vanskelig å planlegge når det er sånn, men må bare prøve de mnd vi kan Håper vi alle får baby i 2011!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 14. februar 2010 #5 Skrevet 14. februar 2010 Hei!! Så morro at dere også snart er prøvere igjen. Vi var jo her leeenge sammen for noen år siden. Håper det går fortere denne gangen! Klem
baby09...:) Skrevet 14. februar 2010 #7 Skrevet 14. februar 2010 Slenge meg på den ja:) Fikk mensen i oktober, etter fødsel i mars. Men vil helst føde mellom januar og mai så vente bare på april så vi kan gå i gang:) Har en i januar og en i mars så blir sistmann no.
PrincessConzuela Skrevet 14. februar 2010 #8 Skrevet 14. februar 2010 Her håper vi på 2011 baby ja:) Kaster pillene i sommer og begynner prøvingen i høst, om alt går etter planen:) Dette blir vår første, og vi er veldig spente^^
☆☆☆ Skrevet 14. februar 2010 #9 Skrevet 14. februar 2010 Vil helst ha så fort som mulig, og heller søke utsatt skolestart om h*n ikke er moden for det når h*n blir 5.
Emelina Skrevet 14. februar 2010 #10 Skrevet 14. februar 2010 Vi vil også ha 2011 barn Har nylig fått igjen tr etter at jeg fikk en datter i 2009, men den er noe ustabil enda Og vi er heller dårlig på prevensjon, så det får gå som det går om det blir før årsskiftet. Det klaffet ikke på første forsøk sist for å si det sånn, så sjangsen er egentlig liten for at det gjør det nå. Men med lang tid med prøving sist, blir jeg bare glad om det klaffer før vi prøver nå
Bare meg123 Skrevet 14. februar 2010 #11 Skrevet 14. februar 2010 Vi prøver også ) Har vært igjennom to inseminasjoner,og skal ta en tredje runde i juni håper vi. Det at vi tar det den måneden,er fordi vi skal spare litt penger,fikse bilen vår,reise litt og så skal jeg undersøkes på sykehuset.Sjekke egglederne mine Så,i juni roer alt seg igjen,og da starter vi på ny runde Krysser fingrene for allesammen her inne! Lykke til Mvh Tyrejenta
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 14. februar 2010 #12 Skrevet 14. februar 2010 Vi vil ha 2011 barn:) Helst vår-2011 barn:) Tok min siste p-pille i dag. Men skal ikke begynne prøvinga før til sommeren/høsten da:)
Dossa :) Skrevet 15. februar 2010 #13 Skrevet 15. februar 2010 Ønsker veldig gjerne en baby til Skal ta ut spiralen i løpet av våren, så da begynner prøvinga til sommeren/høsten. Håper dere som er aktive prøvere nå får et kort opphold her inne. Måtte spiren sitte
Jente09&Jente12:) Skrevet 15. februar 2010 #14 Skrevet 15. februar 2010 Vi vil også ha 2011 barn, kunne tenkt meg aug/sept barn, da må eg vel slutte på pillen i nov/des i år!!!!!. Er vel kanskje litt lurt å slutte på pillen litt før siden det tok 6mnd sist før vi ble gravid. Håper det går fortere denne gangen, Gleder meg!!! )
stratosen_er mamma_ Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #15 Skrevet 15. februar 2010 så morro at så mange svarer... husker deg godt dollypopp, du er her enda...skulle ønske du også kom deg over i 1.trimester snart... Lover å komme innom her av og til, og skal si fra når jeg har starta prøvinga;) blir litt morro, å starte igjen kjenner jeg, men og veldig nervepirrende...for de som ikke vet så mista jeg to spirer før jeg fikk gutten min, en MA og en SA.....men satser på at de har "reparert" meg nå, har hjerteforma livmor med en skillevegg, men den har de fjerna litt av når jeg fikk gutten min (tok ks pga seteleie)
Musemor med tre søte små Skrevet 15. februar 2010 #16 Skrevet 15. februar 2010 Hei stratosen_er mamma Var ikke du en del inne på DiB-skravle tidligere. Jeg husker deg i alle fall, og tror det er der i fra.Prøver først og fremst på 2010 baby, men går ikke det, så prøver vi på en 2011 baby ;-P
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 15. februar 2010 #17 Skrevet 15. februar 2010 Jeg er her også igjen,ikke end:-) Har enliten på 1,5 år,verdens deiligste! Men håper det blir litt lettere å få nr 2. Håper ikke du blir her lenge denne gangen!
stratosen_er mamma_ Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #18 Skrevet 15. februar 2010 åja..så bra, har ikke helt fått med meg d jeg da..har en på 1.5 jeg også morro, kanskje vi slår følge denne gangen også da dollypopp....har dere begynt å prøve enda???' håper vi kommer oss raskt over til 1.trimester og at d går bra med oss begge to og alle andre her inne,) klem
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 15. februar 2010 #19 Skrevet 15. februar 2010 Vi har ikke brukt noe siden jeg fikk igjen mens for 15 mnd siden og fikk avbrutt fryseforsøk forrige mnd. Så får vi se om det blir søsken her etterhvert:-)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 15. februar 2010 #20 Skrevet 15. februar 2010 Heisann - JA! Egentlig vil jeg ha NÅ, og spiralen fyker til uken, men vil først ha et par mensrunder og så prøve... Skjer det så skjer det, men av mange praktiske årsaker passer det best med termin i 2011.
minnimus83 Skrevet 15. februar 2010 #21 Skrevet 15. februar 2010 et lite spm om eg har sjangs å bli gravid selv om eg hadde eggløsning i går og siste samleie var onsdag og om vi har det nå i disse dager?
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 16. februar 2010 #22 Skrevet 16. februar 2010 Hei hei stratosen:-) Jeg husker deg:-) Var prøver her inne i 07-08 og fikk lille gullgutten min i desember 08. Nå har vi prøvd på nr 2 siden mai, og håpte egentlig på 2010 barn, men nå ser det ut som vi heller må håpe på 2011 barn. Koselig at du kommer inn igjen hit som prøver om noen mnd. Masse lykke til, og måtte vi komme oss inn på 1.trimester fort! :-)
Junigull 08 + julispire Skrevet 16. februar 2010 #23 Skrevet 16. februar 2010 Hei hei! Vi fikk jenta våres juni 2008, og har begynt å tenke på neste. Tok ut spiralen i høst grunnet mye smerter da jeg tydeligvis ikke tåler kobberspiralen. Var på kontroll igjen nå, og hun ønsket ikke å sette inn hormonspiral siden vi tenker å prøve fra sommer/høsten igjen. Fått resept på 3 mnd med p-piller , så blir å bruke opp de for så å prøve på en lillesøster/bror. ser for oss mai/juni/juli barn 2011..
**Snehvit** Skrevet 16. februar 2010 #24 Skrevet 16. februar 2010 Barn i 2011 hadde vært fint. Skal gifte meg i juli, så vil gjerne vente med å prøve til etter det. Vil jo gjerne passe inn i brudekjolen og være med på festen!!! Blir første barn evnt...
lykkeliten1 Skrevet 16. februar 2010 #25 Skrevet 16. februar 2010 Er helt ny her inne, men jeg henger meg på. Har prøvd siden januar 09. Begynner å bli lenge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå