Gå til innhold

Blødning, farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en blødning (endel lys rødt og litt slimete) på torsdags kveld, gikk over til brunt fredags morgen, ble litt rødt igjen fredags kveld (men mest blankt med noen lys røde blod striper i), lørdags morgen var det mest blankt med litt lys rosa og fortsatte sånn utover dagen, og var samme i dag tidlig som i går, men ser ut som det har gitt seg nå. Har ikke kommet noe i bindet noen av disse dagene, bare på papiret. Er 6+4 i dag. Er dette farlig eller tegn på abort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hadde jeg også da jeg var ca 5 uker på vei. FIkk beskjed om at så lenge det ikke var klumpete og smerter så var det nok ikke farlig. Men ring legen i morgen så får sikkert du en tidlig ultralyd. Jeg er nå 22+5 og lille jenta vokser og trives i magen.

Det er mye som skjer i kroppen. Du har mere blod nå og slimhinnene er skjøre.

Lykke til!

Skrevet

Har ikke kommet noe mer siden i går. Så det kan ikke være tegn på ma eller noe da? Er så bekymret :S

Skrevet

Høres jo ikke ut som du har blødd mye...? Jeg har hatt småblødninger tidlig i 2 av mine svangerskap. Har da gjerne vært rundt da jeg forventet mens. Men, det er mange som har litt små-blødniger i svangerskapet. Det må ikke være noe galt. Men jeg skjønner din bekymring. Siden du er i uke 7 (6+4?), så er det stor sjans for å se hjerteaktivitet på ul. Jeg hadde ringt privat ul å fått en time. Så får du bekreftet at alt er i orden:) Får som regel time der fort. Ihvertfall her jeg bor. Ønsker deg masse lykke til!!!

Skrevet

Nei, har ikke blødd så veldig mye, har bare vært på papiret, var mest første kvelden (dekte nesten hele papiret), så ble det bare mindre å mindre. Så har vært blødningsfri siden i ettermiddag nå da. Ringte privat ul her, men de tok ikke ul av gravide før etter uke 12. Fikk ikke noe hjelp av legen heller, måtte bare vente å se det an sa han :(

Skrevet

Huff. Det er så skuffende å høre hvor dårlig behandling mange får! Her har jeg alltid fått oppfølging. Selv i første svangerskap. Da hadde jeg blødninger i noen dager (var brunt da). Kom rett inn på svangerskapspoliklinikken på sykehuset. Jeg har også en gynekolog jeg går fast til. Kommer rett inn. Betaler jo for det! Nei, det var leit å høre. Håper det går bra! Det gjør det vet du. Hold oss oppdatert. Er et godt tegn at det ikke er mer nå da. Og ikke har vært mye. Dette skal gå bra:)

Skrevet

Takk for svar, skal holde dere oppdatert. Uff, er så bekymret at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...