Gå til innhold

penkjoler og badetøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann jenter... la ut dette på bim's andre forum også. men tenkte jeg kunne høre med dere her oxo. Jeg regner med jeg ikke er den eneste som trenger dette i (vår)sommer..(altså pentøy og badetøy). det er jo tiden for 17.mai, komfirmasjon, dåp, bryllup mm og ikke minst BADING... noen som vet hvor man kan få tak i penkjoler til gravide og BADETØY.... vi skal i hvertfall en komfirmasjon og et bryllup + at jeg elsker å bade(hvertfall når det er godt og varmt og skikkelig sommer!) yeih... weee... HJEEEELP.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forandra meg ikke no særlig, uten om magen da selvfølgelig + gikk opp 1-2 bhstørelser. Har gått ned rundt 9kg både med nr1 og nr2 som jeg venter nå. Og da jeg var høy gravid med nr1 veide jeg max 5 kg mer enn normalvekta mi før jeg blei gravid. kan selvfølgelig bli andeledes denne gangen, men gikk ned nesten like mye denna gangen! er 14+6 nå!

litt skeptisk mot å kjøpe klær, kanskje spessielt badetøy(og undertøy) ettersom det stort sett ikke kan byttes... noen som har erfaring med nettkjøp (klær, badetøy mm)? eller tips?

Skrevet

Min erfaring er at virkelig fint pentøy, type bryllup, er umulig å få tak i... Jeg hadde flaks og "snublet" over en kjole når jeg var ute og reiste, men var i alle butikkene med gravidklær i oslo og fant ingen jeg gadd å prøve fordi de ikke fantes fine i det hele tatt... I konformasjon ville jeg gått for et skjørt og en pen topp, men det er vanskeligere i et bryllup.

Når det gjelder badetøy klarte jeg meg med den vanlige badedrakta mi til jeg hadde drøye 3mnd igjen til terminen, da ble den for trang. Etter det har jeg brukt en bikini, for den kan jeg bruke også etter fødselen. (går på småbarnssvømming med han vi har fra før, så bader nesten hver uke)

Skrevet

Når jeg var i konfirmasjon var jeg høygravid, følte meg som en hval allerede og da var tunika og kjoler med empirliv utelukket, fordi hele meg så stor ut!!! Så da ble det skjørt og en pen topp til, da fikk iallefall magen kuleform;-)

Men til bryllup aner jeg ikke...

17 mai og alle konfirmasjonene brukte jeg det samme. Hvit linskjørt og en blå singlett topp (lang nok til å gå over magen;-)

Badetøy, da er jo bikini lov på slutten:-)

Skrevet

har funnet meg flere finkjoler jeg til både bryllup og dåp :)

handlet de inne på gravidshop.com

de har forøvrig opphørssalg!

Skrevet

Jeg har bestilt et par bikinier fra usa, jeg. Husker ikke nettsia akkurat nå, men hvis du googler "maternity bikini" kommer det opp flere sider med veldig mange fine! (Jeg synes den svarte på h&m var litt kjedelig)

De har endel valige bikinier, og noen bikinier med litt sånn "kjolestoff" over magen. Tror de kaller det for tankini eller no' sånt. Og mange av dem sende til Norge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...