Gå til innhold

Kan jeg søke butikksjef stilling - uten erfaring som butikksjef?

Anbefalte innlegg

Sitter å ser på finn at de har en ledig butikksjefstilling her i distriktet.

Har egentlig veldig lyst til å søke, men jeg har jo ingen erfaring som sjef fra tidligere da..

Jobbet innen varehandelen i snart 10 år, så har jo erfaring fra butikk og elsker butikkfaget..

Hva bør jeg i så fall passe på å skrive i søknaden?

Eller er det bare tull for meg å søke en slik stilling, blir man vurdert om man ikke har erfaring fra før liksom?

Fortsetter under...

Jeg kan ikke stort om varehandel, men jeg synes absolutt du skal søke, siden du har masse butikkerfaring.

Få med at du er klar for nye utfordringer og at du pga av den og den egenskapen mener du passer til en slik stilling.

Ja, det kan du. En gang må jo være den første liksom. Vet om mange veldig unge jenter, men liten erfaring som er butikksjef. Hva du skal skrive vet jeg ikke. At du er arbeidssom, lærevillig, liker utfordringer, ansvarsfull osv osv. ;o)

Lykke til!

søk du!

argumenter godt for hvorfor nettopp du er den rette!!

du vil jo aldri få prøve om du ikke søker....

selv ble jeg butikksjef nettopp pga pågangsmot og ståpåvilje. uten noen form for utdanning.

SØK!!!

Så klart du kan søke.

Dersom de mener du ikke passer for jobben, så får du den heller ikke. Så enkelt er det.

Når du har jobbet i bransjen i 10 år, mener jeg du burde ha nok erfaring til å bli sjef, selv og du ikke har sjef-erfaring.

Har ei venninne som tok en lignende sjanse, og hun fikk jobben....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...