Gå til innhold

Har dere hatt en fin morsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller har det vært bitre tårer over hele linja?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt en kjempekoselig da med familien :)

Skrevet

Egentlig ikke......

er midt i et brudd. Har rømt hjem til familien.

Skrevet

Vi har ihvertfall hatt en strålende fin morsdag :)

Jeg og en venninne som også er alenemor var på kjøpesenter og byttet barn for en liten time i går slik at barrna fikk velge en liten gave til sine mødre :) (Og avsluttet forresten med softis som hører til om man er på shopping på en lørdag..)

Stor stas med slike hemmeligheter for sin mor , og det var mye latter,hvisking og fnising ! hehe..

I går ettermiddag laget vi kake, som vi delte med venninnen og hennes sønn etter felles middag i dag :)

Kjempe koselig !

(fikk forresten ganske grei beskjed at frokost på sengen DET fikk jeg IKKE for det fikk jeg nemmelig i fjor...hehe...) De kan å få sagt det de barna!

Herlig !

Håper de fleste andre her inne på forumet har hatt en fin,fin dag og!!

Skrevet

Har hatt en kjempe fin dag, bf husket på morsdag (min første), var på besøk, og vi snakket bra sammen, og fikk til og med en klem. Ellers har den lille vært god med mammaen sin, masse kos og smil. Og spist fastelavensboller:)

Skrevet

Jeg har hatt en kjempefin morsdag. Jeg bakte fastelavensboller med sønnen min og en liten sjokoladekake som vi delte med mine foreldre. Vi var på besøk hos mine foreldre. Jeg hadde med blomster til min mor og fikk en liten gave av sønnen min (som også fortsatte å pakke inn lekene sine og gi dem til meg og bestemor. Han hoppet rundt i stua av spenning og var bare så søt). Han hadde laget et fint kort til meg og jeg fikk mange kyss og klemmer. Så super dag.

Skrevet

Selv om mannen har flyttet, er jeg jo fortsatt mor, og datteren min er stor nok til å ville markere en slik dag. Hun sa på lørdag at jeg ikke fikk stå opp før henne fordi hun skulle overraske meg på senga. :-)

Egentlig veldig fint at det falt på samme dag som Valentinsdagen, ihvertfall for meg som har kjærlighetssorg, som har blitt sviktet og forlatt for ikke lenge siden. Greide å få fokus på morsdag og gleden ved å være mor istedet for sorgen over å ikke ha en valentin.

Men joda, noen tårer ble det etter at ungene var i seng, skal innrømme det ...

Skrevet

Hei:)

Jeg hadde en fin morsdag. Datteren min er bare 6 mnd, men pappa`n min og kjæresten hans hadde kjøpt morsdagspresang til meg fra lillegull:))) ble kjempeglad - fikk knallrosa superundertøy:))) Hadde ikke tenkt noe på at det var morsdag så jeg ble glad og litt rørt over at de hadde tenkt på det. Senere på dagen dro vi til min mamma med blomster:))) Utrolig hyggelig dag.

Skrevet

Selv om lillegutt bare er 7 mnd så fikk jeg gave. Mamma hadde ordnet med flotte tulipaner og et nydelig kort (måtte sippe litt, da jeg ble så rørt). Dagen tilbrakte jeg med familien min. En kjempekoselig dag:)

Gjest marie-s
Skrevet

Jeg hadde en fantastisk dag i går, med en kjempe snill gutt på 8 år som vekket meg etter at han hadde satt frem frokost og resten av dagen gikk over all forventning:-)

Skrevet

Bf hadde barna så da skulle jeg i det minste feire valentinsdagen med kjæresten min, men så var han syk. Men han var hos meg og det første han gjorde da han så at det var over midnatt var å gratulere meg med morsdagen. Det synes jeg var veldig koselig, for tenkte han ville ta valentinsdagen først :) Morsdag er egentlig ikke så stort for meg, men angret på at jeg ikke bytta helg med far pga det.

Skrevet

Tja, fikk morgensex hos pulekompisen, middag hos mamma med min eks og mine barn, men ikke så mye som er gratulerer med dagen fra noen av de nærmeste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...